مرجع خبری پرسپولیس : على پروين سرمربى سابق پرسپوليس در مصاحبه اى با مجرى برنامه ورزش و مردم حرف هاى جالبى را در مورد اتفاقات اخير فوتبال به زبان آورد و با لحن هميشگى خود از برخى از اهالى فوتبال انتقاد كرد.


پروين كه در حاشيه مراسم جشن تولدش صحبت مى كرد با انتقاد از دعواهاى اين روزهاى فوتبال ايران طرفين را به خويشتن دارى دعوت كرد. او گفت:«آخر همه دعواهاى اين فوتبال آشتى است. مگر اين همه محمد مايلى كهن دادگاه رفت و آمد آخرش چه شد؟  آخرش فوتبالى ها بايد با هم آشتى كنند و چاره اى هم غير از اين وجود ندارد.»

 

پروين با اشاره به اينكه دعواى فتح الله زاده و روشن هم پايانى جز اين ندارد گفت:«اين دعواها تقصير روزنامه هاى ورزشى است آنها آدم را به جان هم مى اندازند.» او ادامه داد:«وقتى يك بازيكن عصبانى است و در تركيب تيم حاضر نشده به او زنگ مى زنند و حرف هايى در عصبانيت او را منتشر مى كنند و همين باعث مى شود اتفاقات بدى بين طرفين بيفتد. با اين حال آخر همه اين دعواها چيزى جز آشتى نيست.»

 

پروين همچنين در پاسخ به اين سوال كه چرا هرگز در هيچ برنامه تلويزيونى اى حاضر نشده گفت:« من براى اينكه به تلويزيون بيايم دو ساعت تمام وقت مى خواهم تا از اول تا آخر حرف هايم را بزنم و البته به شرطى به تلويزيون مى آيم كه كسى حرف من را قطع نكند.»

 

در خصوص دعواى على دايى و على كفاشيان گفت: من به على دايى گفتم كه كار درستى نكرده كه دعواهايش را به تلويزيون برده. او در آنجا نشسته بود و حرف مى زد و مجرى برنامه  هم آقاى تاج و كفاشيان را روى خط مى آورد كه اين ها بايد بدانند كه قرار است در اين فوتبال باز هم با هم كار كنند و شايد على دايى سرمربى تيم ملى شود. بنابراين بايد جورى رفتار كرد كه بتوانند در چشم هم نگاه كنيم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)