مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت پرسپوليس گفت: درست است اتفاقاتي در خصوص رفتن محمد از پرسپوليس افتاد اما دلم راضي نبود او از اين تيم برود.

 

علي پروين در خصوص ماندن محمد پروين در پرسپوليس اظهار داشت: واقعا نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد. امروز محمد به ديدار حبيب كاشاني رفت تا تكليفش را روشن كند كه كاشاني به او گفت بهتر است در همين پرسپوليس بماني. محمد پس تماسي كه با دايي گرفت به مغازه او رفت و حرف‌هايش را با او زد.

وي افزود: خيلي خوشحال هستم كه دوباره محمد در پرسپوليس ماندگار شد. اگر اتفاقاتي افتاده بود برخلاف ميل باطني‌ من بود چون اصلا دوست نداشتم محمد از پرسپوليس برود اما شرايط و روحيه او را كه مي‌ديدم ناراحت مي‌شدم.

 

پروين ادامه داد: حالا بايد محمد بجنگد و خودش را به دايي نشان دهد و حقش را بگيرد. جا دارد از مسئولان باشگاه پرسپوليس، حبيب كاشاني و علي دايي تشكر كنم كه پروپال اين بچه را گرفتند. خدا پدر و مادرشان را بيامرزد.

پروين خاطرنشان كرد: خانواده پروين هيچوقت براي موفقيت پرسپوليس دوست ندارد كم بگذارد. ما به خدا اين تيم را دوست داريم و عاشق پيراهنش هستيم. باور كنيد امروز يكي از بهترين روزهايي بود كه شنيدم محمد در پرسپوليس ماندگار شد. اين بچه تشنه اين است كه خود را در فصل آينده نشان دهد كه به اميد خدا و كمك هواداراني كه او را دوست دارند به خواسته خود مي‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)