مرجع خبری پرسپولیس : با جدايي عباس انصاري فرد از مديريت باشگاه پرسپوليس، شمارش معكوس براي بازگشت علي كريمي به پرسپوليس آغاز شده و انتظار مي رود مهم ترين نقل و انتقال نيم فصل بازگشت جادوگر به تيم سابقش باشد. برخلاف تصور همگان طبق قانوني كه دو سال پيش از سوي سازمان ليگ به تصويب رسيد،‌ تيم ها در نيم فصل مي توانند در صورت پر نشدن 6 سهميه ليگ برتري و داشتن جاي خالي در فهرست 22 نفره بازيكنان بزرگسال يك بازيكن ليگ برتري را به خدمت بگيرند. در همين راستا باشگاه پرسپوليس رايزني هاي خود براي جذب علي كريمي را آغاز كرده و اميدوار است موثرترين بازيكن ليگ را به خدمت بگيرد.
 اما از آنجا كه ليست 22 نفره بازيكنان بزرگسال اين تيم پر شده چشم انتظار مساعدت سازمان ليگ است. پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات 5 بازيكن ليگ برتري را به خدمت گرفت و از نظر جذب بازيكن سهميه ليگ برتري براي جذب علي كريمي با مشكلي مواجه نيست.

 در اين ميان حضور يا عدم حضور حسين هدايتي در هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس نقش كليدي در بازگشت علي كريمي خواهد داشت. هدايتي در صورت عضويت در هيات مديره به طول حتم عنوان خواهد كرد كه علي كريمي هديه من به هواداران پرسپوليس است اما مخالفت با بازگشت شماره 8 به پرسپوليس در صورت عدم حضور هدايتي در هيات مديره جديد از جمله اتفاقاتي است كه چندان دور از ذهن نيست. در اين ميان علي كريمي پس از جدايي عباس انصاري فرد تمايل خود براي بازگشت به پرسپوليس را رسما اعلام كرده و در چنين شرايطي هواداران پرسپوليس نيز با نصب بنري از علي كريمي در استاديوم آزادي در حال مقدمه چيني براي بازگشت ستاره محبوبشان هستند.
 خبر تكميلي در اين باره اين است كه حبيب كاشاني براي جذب علي كريمي از سازمان ليگ استعلام گرفته تا در صورت ورود موانع قانوني از حالا براي رفع آن اقدام نمايد.
 در اين ميان اخباري به گوش مي رسد مبني براينكه سعيد حلافي بازيكن سابق تيم صنعت نفت آبادان كه امسال به پرسپوليس پيوسته قصد جدايي از اين تيم را دارد و تيم استيل آذين يكي از گزينه هاي او براي نقل و انتقالات نيم فصل است. احتمال جدايي نبي الله باقري ها مدافع ناراضي پرسپوليس در نيم فصل نيز وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)