مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند با پروژه عبور از محمود خوردبین ، زادمهر را به عنوان سرپرست جدید تیمشان معرفی کنند.

 

به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این رابطه شینده می شود داستانی در جریان است که طی آن می خواهند دکتر زادمهر را سرپرست پرسپولیس کنند.

 

چون حمید استیلی سابقه همکاری با او را در استیل آذین دارد و هم این باشگاه به خاطر طرح کنار گذاشتن دایی و انتخاب استیلی به عنوان سرمربی به زادمهر بدهکار است و فقط از این طریق است که می تواند به هدف خود برسد، بدین خاطر بود که ابتدای فصل به خوردبین پیشنهاد 20 میلیون تومانی می دهند که فقط با این مبلغ می تواند در پرسپولیس بماند و چون خوردبین عاشق این تیم و هوادارانش بود قبول کرد با همین مبلغ یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند اما بخوانید اصل داستان را.

 

 باشگاه نشینان اعقتاد دارند خود خوردبین با هماهنگی چند خبرنگار از این طریق قصد اعتراض دارد و از خبرنگاران خواسته با طرح این سوال کاشانی را در عمل انجام شده قرار دهند که خودش بگوید آیا ارزش خوردبین فقط 20 میلیون تومان است.

 

براساس این گزارش، همین موضوع بهانه ای شده تا پروژه پنهان حذف خوردبین کلید بخورد و شرایط به نحوی رقم بخورد که او کنار برود و زادمهر بیاید، حال معلوم نیست این اتفاق چه زمانی رخ می دهد ولی اگر طی روزهای آینده دیدید یا شنیدید خوردبین اخراج شده بدانید داستان از کجا آب می خورد چون شنیده های این طور حكایت می کند.

 

باشگاه رقم قرارداد خوردبین را پنهان کرده است ولی گفته می شود باشگاه برای یک فصل حضور در پرسپولیس بیست میلیون تومان شرط کرده است، آن هم برای خوردبین که شناسنامه باشگاه پرسپولیس است و در لیگ هفتم توسط حبیب کاشانی کنار گذاشته شد تا غلامرضا احمدی که رفیق صمیمی حاج حبیب بود سرپرست پرسپولیس شود.

 

 

مرجع خبری پرسپولیس صحت این ادعای باشگاه خبرنگاران را تایید نمی کند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)