پرسپولیس نیوز : پروین می گوید همه پیشکسوتان دوست دارند که پرسپولیس سروسامان بگیرد و از بلاتکلیفی خارج شود.

شنبه گذشته علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی به علی پروین و حسین هدایتی گفته بود در صورت پیدا نشدن خریدار برای پرسپولیس، این باشگاه به پیشکسوتان واگذار خواهد شد. این خبر را علی پروین در اختیار رسانه‌ها گذاشت و دیروز (دوشنبه) مزایده باشگاه پرسپولیس به دلیل پیدا نشدن مشتری کنسل شد!
 

علي‌آقا، مزايده باشگاه پرسپوليس هم كه به هم خورد؟!
از قبل هم قابل پيش‌بيني بود. به هر حال 290 ميليارد تومان پول كمي نيست و هر كسي هم نمي‌تواند اين‌جور مبالغ را تهيه كند.

شما چه زماني با طيب‌نيا وزير امور اقتصاد و دارايي ملاقات كرديد؟
شنبه گذشته ايشان را ديديم و آقاي وزير هم به ما گفت در صورتي كه خريداري براي پرسپوليس پيدا نشود، آنگاه اين باشگاه به پيشكسوتان واگذارمي‌‌شود.

حالا كه مشتري پيدا نشده پس احتمالاً پرسپوليس به شما و حسين هدايتي واگذار مي‌شود ديگر؟!
هنوز چيزي معلوم نيست. ما پيشنهاد خود را به آقاي طيب‌نيا ارائه داديم. گفتم كه حاضريم 20 درصد مبلغ خريد باشگاه را نقداً پرداخت كنيم و الباقي در اقساط 5 ساله…

آقا ببخشيد، اين پيشكسوتان پرسپوليس همين‌جوري با هم درگير هستند. حالا حسابش را بكنيد سهام پرسپوليس هم قرار باشد بين آنها تقسيم شود. چه خواهد شد؟!
ان‌شاءا… كه پيشكسوتان به هم نپرند! (مي‌خندد و ادامه مي‌دهد) از شوخي گذشته قرار است اين سهام به شركت پيشكسوتان برسد و همه دوستان راضي خواهند شد.

قبول كنيد هر كسي عضو هيأت مديره يا مديرعامل پرسپوليس شود ساير پيشكسوتان گلايه خواهند كرد!
خدا را شكر پرسپوليس كه هر روز دارد پيشكسوت توليد مي‌كند. بعضي‌ها كه يك روز هم از در باشگاه پرسپوليس رد شدند ادعاي پيشكسوت بودن دارند… (دوباره مي‌خندد) اي بابا! باز ما را وارد حاشيه كردي ها!

جواب سؤال ما را نداديد؟
ببينيد ما بالغ بر 200 پيشكسوت در پرسپوليس داريم. آيا مي‌شود همه اين 200 نفر عضو هيأت مديره پرسپوليس يا مديرعامل باشگاه شوند؟ نمي‌شود كه! البته هنوز نه به بار است و نه به دار. اجازه بدهيد ببينيم باشگاه را به ما مي‌دهند، بعد اين صحبت‌ها را مطرح كنيد!

نقش علي پروين در پرسپوليس آينده كه قرار است حسين هدايتي خريداري كند، چيست؟
حاج‌حسين كه مثل كوه ايستاده و از جيبش هزينه كرده تا پرسپوليس را سر و سامان بدهد. او واقعاً عاشق پرسپوليس است و تا حالا هم كلي براي اين تيم هزينه كرده بدون آنكه پست و مقامي داشته باشد. در مورد من هم بنويسيد يك پيشكسوت باشگاه باقي خواهم ماند مثل بقيه!

آخر زماني گفته بوديد ديگر مديرعامل پرسپوليس نمي‌شويد؟
شايد يك خريدار جديد پيدا شد و ما هم راحت شديم!

شوخي مي‌كنيد علي‌آقا؟!
نه كاملاً جدي گفتم! همه ما دوست داريم پرسپوليس سر و سامان بگيرد و از اين بلاتكليفي خارج شود. مهم اسم خريدار نيست، مهم پرسپوليس است.

بسيار خوب، درباره شرايط فعلي پرسپوليس چه نظري داريد؟
به نظر من با يك برد ديگر پرسپوليس روي غلتك مي‌افتد و مشكلات تقريباً حل مي‌شود. بازي با صبا را بايد ببرند و حريف را دست‌كم نگيرند.

پا قدم شما هم خوب بود. براي بدرقه پرسپوليسي‌ها به فرودگاه رفتيد و آنها هم بردند؟
نه بابا! خودشان زحمت كشيدند و بازي مقابل پديده را با قدرت بردند وگرنه ما كه كاري نكرديم فقط به اتفاق آقايان طاهري و هدايتي به فرودگاه رفتيم.

شنيديم در فرودگاه مهرآباد خيلي هم از محسن بنگر تعريف كرديد؟
محسن بنگر خيلي گردن‌كلفت بازي مي‌كند. ماشاءا… انگ پرسپوليس است و مرا ياد بهروز رهبري‌فرد، علي انصاريان و مهدي هاشمي‌نسب مي‌اندازد. به خودش هم گفتم.

اگر شما سرمربي پرسپوليس بوديد چند بازيكن فعلي اين تيم را اخراج مي‌كرديد؟
بي‌خيال! دوباره مي‌خواهي ما را وارد حاشيه كني؟ كاري نداري… خداحافظ!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)