مرجع خبری پرسپولیس : على پروين، هميشه حرف هاى جالبى را به زبان مى آورد. ديروز در شهر شايعه شده بود پروين به پرسپوليس برمى گردد. واكنش اين پيشكسوت پرسپوليس در مورد اين قضيه جالب بود. گفت وگو با پروين را در ادامه مى خوانيد:
بازى پرسپوليس مقابل پيكان چطور بود؟
پرسپوليس در بازى با پيكان بد نبود اما متأسفانه فقط نتيجه نگرفت و فكر كنم بدشانسى فعلاً دست بردار پرسپوليس نيست.


خيلى ها بعد از اتمام بازى معتقد بودند داور عملكرد مطلوبى نداشت. اين موضوع را قبول داريد؟
نمى خواهم به داور بى احترامى كنم اما رفيعى اشتباهات فاحشى داشت و بايد با انصاف بيشتر براى پرسپوليس سوت مى زد. چون از صحنه هاى تأثيرگذار چشم پوشى كرد.


كرانچار بعد از بازى با پيكان بركنار شد اما صبح ديروز وى ابقا گشت. در اين خصوص صحبت كنيد.
پس از باخت پرسپوليس مقابل پيكان بشدت عصبى بودم و گفتم پرسپوليس با كرانچار به هيچ جا نمى رسد و قطعاً به استقلال مى بازد اما ديروز از مسئولان پرسپوليس خواستم به اين مدعى خوب باز هم وقت بدهند مخصوصاً تا دربى كه بسيار حساس است.
يعنى از ابقاشدن كرانچار ناراحت نشديد؟


نه، خوشحال شدم وقتى شنيدم كرانچار باز هم مهلت دارد. اين مربى بد كار نكرده اما بازيكنان جوان هستند و هماهنگى آنها طول مى كشد.
ديروز شايعه بازگشت شما به پرسپوليس بيش از پيش فراگير شده بود. اين قضيه صحت دارد؟
به احتمال فراوان امروز خبرهايى مى شود اما منظورم سرمربيگرى در پرسپوليس نيست. چون توانش را ندارم، هرگز سرمربى پرسپوليس نمى شوم.
فكر مى كنيد پرسپوليس كنونى در دربى موفق مى شود؟
پرسپوليس با نتايجى كه گرفته روز سختى مقابل استقلال خواهد داشت اما نتيجه دربى را نمى توان پيش بينى كرد. اميدوارم بچه ها با غيرت پيراهن قرمز به جنگ استقلال بروند. من هم اگر توانستم به ورزشگاه مى روم.در غير اين صورت سعى مى كنم پشت صحنه براى پرسپوليس مفيد باشم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)