پرسپولیس نیوز : علی پروین گفت: استرس را کم کنید تا دیدار دربی زیبا شود.

علی پروین ابتدا در خصوص دربی 77 گفت: دربی زیبایی نبود البته هیچ کس دوست ندارد این بازی مساوی شود ولی برخی عوامل باعث می‌شود که این اتفاق بیفتد.

وی افزود: همه دوست داشتند نبازند و من هم زیاد دوست ندارم درباره دربی حرف بزنم. به نظر من استرس را کم کنید دفعه دیگر دربی زیبا ببینید.

وی در خصوص حضور صالحی امیری در راس وزارت ورزش نیز گفت: با توجه به صحبت‌ها و برنامه‌های ایشان باید قبول کرد که فردی با دانش مثل صالحی امیری می‌تواند ورزش کشورمان را نجات دهد و موفق باشد.

وی افزود: من از نمایندگان مجلس می‌خواهم که به صالحی امیری که برنامه بسیار خوبی دارد و من در جریان آن کم و بیش هستم اعتماد کنند و نه نگویند.

پروین خاطرنشان کرد: قطعاً بلاتکلیفی در ورزشمان خوب نیست و حتی داشتن سرپرست نیز برای ورزش مشکلاتی ایجاد می‌کند. من امیدوارم که با اعتمادی که به صالحی امیری می‌شود هرچه سریعتر چرخ ورزش ما بچرخد تا ایشان هم بتواند در همه رشته‌ها مخصوصا فوتبال تکلیف را روشن کند و اینطور فدراسیون‌ها دست به گریبان مشکلات مختلف نباشند.

پروین خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها خبرهای خوبی از فدراسیون‌ها نمی‌شنویم اما برنامه‌های صالحی امیری را تا آنجا که در جریان هستم راهی بسیار خوب برای نجات دادن ورزش می‌بینم و نمی‌خواهم یک طرفه حمایت کنم اما وقتی که برنامه‌های او را دیدم به افکار و نظرات او در ورزش پی بردم. معتقدم که می‌توانم کشتی به گل نشسته ورزش کشورمان را سر و سامان بدهد. فقط امیدوارم که این اطمینان شود که این بنده خدا هم به عنوان وزیر ورزش کارش را شروع کند چون اگر این اتفاق نیفتد باز هم زمان و یک مدیر خوب را از دست داده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)