پرسپولیس نیوز : سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سرخ‌پوشان می‌توانند در ادامه لیگ روندی خوبی داشته باشند، گفت:‌ به نظر من پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در پایان فصل است.

 علی پروین با ابراز تاسف از درگذشت همایون بهزادی و رضا احدی گفت: هر دو بازیکنان بزرگی بودند و سال‌ها به فوتبال ایران خدمت زیادی کردند. همایون بهزادی یک اسطوره بود و جایش واقعا در میان پیشکسوتان فوتبال ایران خالی است.

وی تاکید کرد:‌ رضا احدی هم بازیکن بزرگی بود و بازی های او را به خوبی به خاطر دارم و یکی از بهترین هافبک های زمان خودش بود.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: برای من سخت است و هنوز نمی توانم باور کنم که این دو از میان ما رفته اند اما باید این مسئله را قبول کنیم و امروز هم افتخار می کنم که به یاد این دو عزیز روی نیمکت سرخابی ها می نشینم و به همراه حسن روشن هدایت این تیم را بر عهده می گیرم.

پروین در خصوص دیدار تیم های منتخب پرسپولیس و استقلال با رسانه ورزش که به دلیل گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم بهزادی و احدی برگزار می شود، گفت: امیدوار هستم که این بازی یک بازی خوب و آبرومندانه باشد و می دانم که تنها هدف دوستان خبرنگار تنها بزرگداشت این دو عزیز است و من برای دوستانی که زحمت کشیدند تا این بازی برگزار شود آرزوی موفقیت می کنم.

پروین در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: این تیم نتایج خوبی کسب کرده و امیدوارم بتواند همین روند را ادامه دهد و با شناختی که از برانکو و بازیکنانش دارم می دانم که یکی از شانس های اول قهرمانی است و اگر بازیکنان تلاش کنند و خودشان را تا پایان فصل آماده نگه دارند می توانند جام را بالای سر ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)