پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس گفت: اگر در دیدار مقابل ستارگان میلان عقب بیفتیم جوان‌ها را به میدان می‌فرستم.

علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس گفت: آمدیم همه با هم باشیم، تمام پیشکسوتان باید اینجا حاضر شوند. از بین این تعداد 25 نفر را انتخاب می‌کنیم و سایر نفرات باید روی سکوها بروند ملاک ما برای انتخاب بازیکن آماده بودن و اسم و رسم‌دار بودن آنها است، اگر این تعداد را پیدا نکردیم سراغ سایر گزینه‌ها می‌رویم. وقتی به ورزشگاه کارگران آمدم اشک در چشمان جمع شد از رویانیان برای جمع کردن پیشکسوتان ممنون هستیم.

وی در مورد اینکه قرار بود محمدباقر قالیباف امروز در تمرین حاضر شود، عنوان کرد: برای قالیباف جلسه‌ای پیش آمد که ان‌شاءالله سه‌شنبه کنار ما حاضر می‌شود، با سید حسن خمینی صحبت کردیم و او نیز قرار است چهارشنبه در ضیافت شام کنار ما حاضر شود. ما از بازیکنان خواسته‌ایم هر گله‌ای که دارند کنار بگذارند و مشکلات را همین جا در زیر خاک چال کنند.

وی در مورد اینکه رهبری‌فرد اعلام کرده بود ای کاش کاستا کورتا بدل او نیز به ایران می‌آمد، عنوان کرد: بله هر کس خاطراتی دارد و چنین موضوعی را بیان می‌کند نمی‌دانم چرا عابدزاده و مایلی‌کهن به تمرین ما نیامدند قرار بود آنها امروز در تمرین حاضر شوند با علی دایی نیز به صورت تلفنی صحبت کردم و از او خواستم حالا که نمی‌تواند در بازی حاضر شود حداقل به تمرین ما بیاید. او به دلیل بازی پرسپولیس حق دارد که نتواند در این میدان حاضر شود.

سرمربی پیشکسوتان پرسپولیس  در مورد حضور محمد پروین در تمرین امروز پرسپولیس خاطرنشان کرد: او تماشاگر کار ما است و به دلیل اینکه سن کمی دارد نمی‌تواند کنار تیم باشد ما می‌خواهیم بازیکنان 40 تا 50 سال را درون ترتیب قرار دهیم و اگر تیم را زیاد جوان کنیم حریف‌مان اعتراض خواهد کرد مگر اینکه عقب بیفتیم و برای جبران نتیجه نفرات جوان‌تر را وارد زمین کنیم.

پروین در مورد عدم حضور محمود خردبین در تمرینات یادآور شد: محمود خردبین در بابلسر و کنار تیم والیبال حاضر است، قرار است او سه‌شنبه به تمرین ما بیاید.

سرمربی پیشکسوتان پرسپولیس در مورد عدم حضور ناصر ابراهیمی در تمرینات خاطرنشان کرد: ناصر ابراهیمی پرسپولیس نبود و از تیم ملی همراه من به پرسپولیس آمد، قدم او روی چشم اگر می‌خواهد از فردا به تمرین بیاید و با آغوش باز از ابراهیمی استقبال خواهیم کرد او استاد ما است.

وی افزود: از بچگی از باخت بدم می‌آمد و هیچ‌وقت دوست ندارم شکست بخورم حتی وقتی در بازی‌های والیبالی که با دوستانم انجام می‌دهم عقب هستم آنقدر جرزنی می‌کنم تا بازی به سود ما تمام شود. در بازی فوتبال اگر هوا تاریک می‌شد از نور ماشین استفاده می‌کردیم و آنقدر بازی را ادامه می‌دادیم تا نتیجه با تساوی به اتمام برسد.

پروین در مورد مصدومیت بهروز رهبری‌فرد اظهار داشت: او از ناحیه کشاله ران دچار مشکل شده و در صورت استفاده از آمپول می‌تواند به میدان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)