مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ برای ادامه کار استیلی در پرسپولیس باید بنشینیم و با او حرف بزنیم.

 

علی پروین درباره بازی پرسپولیس و مس کرمان اظهار داشت: باور کنید بازی بسیار بدی بود و من ساعت‌ها با توجه به 2 بازی خوب گذشته که بسیار خوب و روان بودیم شوکه شده بودم.

وی افزود: نمی‌دانم دلیل این اتفاق چه بود. پرسپولیس در ۳ باختی که قبل از این مسابقه داده بود اینقدر بد بازی نکرده بود واقعا نمی‌دانم چه بلایی بر سر تیم حمید آمده بود.

پروین ادامه داد: پرسپولیسی‌ها اگر حمله می‌کردند قطعا دروازه مس بازشدنی ود اما به نظر من آنها نتوانستند فشار لازم را بعد از بردن گل روی دروازه مس بیاورند به همین دلیل مسی‌ها بسیار باانگیزه شدند و جرات پیدا کردند به سمت دروازه پرسپولیس در ضد حملات بیشتر خطرناک باشند.

پروین خاطرنشان کرد: البته نبود بازیکنان و محروم و مصدوم هم تاثیرگذار بود. پرسپولیس دو بازیکن ۳ اخطاره داشت و چند بازیکن مصدوم. اصلا وقتی ستون پرسپولیس یعنی علی کریمی نباشد، این اتفاق می‌افتد. چون علی خودش بازیکنی است که کارش را بلد است و همیشه در مواقع ضروری گره مشکلات پرسپولیس را حل می‌کند. امیدوار هستم هرچه سریعتر کریمی به ترکیب پرسپولیس برگردد تا یک سروسامانی در مواقع ضروری داخل زمین بدهد. این هم جزء بدشانسی استیلی است که در این شرایط حساس کریمی و چند بازیکنش مصدوم هستند.

پروین درباره احتمال کنار گذاشتن حمید استیلی از پرسپولیس گفت: باید بنشینیم و با حمید مفصل صحبت کنیم به نظر من این بنده خدا استیلی هم این وسط مانده است و قطعا سعی خواهیم کرد در این نشست همه حرف‌ها را به او بزنیم حالا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

پروین در پایان خاطرنشان کرد:‌ چند بازی سخت در تهران داریم و باید برای نتیجه گرفتن در این بازی‌ها بیشتر تلاش کنیم. بچه‌ها همت کنند تا پرسپولیس را بالا بکشیم ما کار بسیار سختی داریم و این را می‌دانیم که هواداران از جایگاه پرسپولیس ناراحت هستند. باید فردا به باشگاه برویم و ببینیم و در جلساتی که داریم با بچه‌ها اتمام حجت کنیم و همه صحبت‌ها را انجام دهیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)