هافبک تیم فوتبال پارسه گفت: من امسال برای تیم پارسه مجانی بازی می‌کنم.

به گزارش فارس ؛ محمد پروین در مورد آخرین شرایط خودش اظهار داشت: پس از اینکه چند پیشنهاد خوب از تیم‌های شهرستانی داشتم و نمی‌توانستم به خارج از تهران بروم به همین دلیل به آنها نه گفتم.

وی افزود: بالاخره هر بازیکنی باید شرایط خودش را بسنجد و درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. من هم در تهران پس از مذاکراتی که با تیم پارسه داشتم تصمیم گرفتم به این تیم اضافه شوم. من معتقدم فوتبال من تازه شروع شده و من هنوز هیچ چیز را از دست ندادم.

وی در خصوص رایزنی‌های پدرش برای انتخاب تیم نیز، گفت: من این مسئله را قبول ندارم. وقتی پدرم نگران فوتبال بازی کردن من بود به او گفتم همین که شما پدر من هستید برایم یک دنیا ارزش دارد. مهم فوتبال بازی کردن من نیست و از او خواستم زیاد خودش را درگیر این مسائل نکند. چون پروین آنقدر بزرگ است که نیازی ندارد به کسی روی بیندازد.

وی درباره قرارداد خودش با پارسه نیز، گفت: با تیمی که داریم مدعی صعود به لیگ برتر هستیم. من امسال برای پارسه مجانی بازی می‌کنم و امیدوارم که برای این تیم موثر باشم. بالاخره طبیعی است، من اگر می‌خواستم به تیم‌های دیگری بروم همه می‌گفتند از نام پدرش استفاده کرده ولی بنده خدا پدرم به من گفت محمد همیشه حتی وقتی که رو به عقب برگشتی روی پای خودت بالا بیا که من هم دوباره سعی کردم از لیگ یک شروع کنم تا بتوانم در فصل آینده به تیم‌های بهتری بیایم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)