پرسپولیس نیوز :  عباس کارگر هافبک – مهاجم دهه 60 پرسپولیس در بیمارستان مدائن تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس عباس کارگر هافبک – مهاجم سرعتی پرسپولیس در دهه 60 که هواداران پرسپولیس به او لقب «هوندا هزار» داده بودند به دلیل بسته شدن رگ هایش تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.

علی پروین سرمربی اسبق پرسپولیس و عضو کنونی هیئت مدیره باشگاه با حضور در بیمارستان مدائن ظهر امروز به عیادت عباس کارگر رفت.

پروین با توجه به وضعیت کارگر با پوشیدن لباس مخصوص و پس از هماهنگی با مدیریت بیمارستان به اتاقی که عباس کارگر بستری شده بود رفت و از وی عیادت کرد.

علی پروین پس از عیادت از شاگرد قدیمی اش  گفت: خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم عباس کارگر در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته است. او بازیکنی بسیار با تعصب بود و یادم نمی رود که این ها به عشق پرسپولیس و به واسطه غیرت و تعصبی که داشتند پیشنهاد تیم های دیگر را نادیده می گرفتند و با مبالغ ناچیز سالها برای پرسپولیس بازی کردند.

فوتبال عباس کارگر نیازی به توصیف من ندارد . سرعت او به هنگام پا به توپ شدن را کمتر فوتبالیستی داشته. او یک بازیکن بی نظیر بود که وقتی پا به توپ می شد استادیوم به ولوله می افتاد. من خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم پنج رگ او بسته شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته. اما وقتی به بیمارستان رفتم دیدم که عباس شکر خدا سر حال است و با ما شوخی می کند. باورم نمی شد کسی که پنج رگ قلبش بسته شده و تحت عمل جراحی سنگینی قرار گرفته این گونه بر بیماری غلبه کرده و با لبخند و شوخی طوری رفتار می کند که ما ناراحت نباشیم.

بیماری کارگر مثل فوتبالش برای من باورنکردنی بود. امیدوارم قدر این بازیکنان با تعصب که در دهه شصت برای پرسپولیس زندگی و سلامتی خود را به خطر انداختند را بدانیم . آنها سرمایه هایی هستند که پرسپولیس به آنها می بالد و من می دانم که هواداران پرسپولیس با تمام وجود و خالصانه برای سلامتی این عزیزان دعا خواهند کرد. امروز می خواستم به عیادت مجتبی محرمی بروم که شنیدم مرخص شده. حتما به مجتبی هم سر می زنم و امیدوارم که عباس کارگر نیز هرچه زودتر از بیمارستان ترخیص شود.

رویانیان: کارگر و محرمی ها بزرگان و عزیزان پرسپولیس و هواداران هستند
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : عباس کارگر و مجتبی محرمی ها بزرگان و عزیزان پرسپولیس هستند و هواداران این ستاره های فراموش نشدنی را هرگز تنها نخواهند گذاشت.

محمد رویانیان درباره ترخیص مجتبی محرمی از بیمارستان و بستری شدن عباس کارگر در بیمارستان مدائن گفت: اتفاق تلخ و ناراحت کننده ای است وقتی می شنوی و می بینی بزرگان و عزیزان پرسپولیس در بستر بیماری هستند. اینها جوانی شان را برای پرسپولیس گذاشتند و در آن سال هایی که خبری از پول نبود اینها بودند که پرچم پرسپولیس را بالا بردند.

من شنیده ام که این پیشکسوتان دهه 60 چگونه به عشق پیراهن و هواداران زحمت می کشیدند و هیچ توقعی از کسی نداشته و ندارند. خوشبختانه امروز مجتبی محرمی از بیمارستان ترخیص شد و امیدوارم که آقای کارگر نیز هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و بتوانند به زندگی عادی برگردند. اینها عزیزان ما هستند و برادرهای ما ، باشگاه پرسپولیس در قبال پیشکسوتان خود وظایفی دارد که باید انجام دهد. شرکت پیشکسوتان را راه اندازی کرده ایم و اقدامات شایسته و بی سابقه ای در این شرکت انجام شده که درست نمی دانم آنها را رسانه ای کنم.

تلفنی با آقای کارگر و محرمی صحبت کردم و انشاالله پس از بازگشت از اردبیل حتما به دیدار این عزیزان خواهم رفت. این عیادت کردن ها وظیفه من است آنها برای پرسپولیس سلامتی و جوانی خود را گذاشته اند و من می دانم که این بزرگان از چه محبوبیتی در نزد هواداران برخوردار هستند. انشاالله که خدا به همه آنها سلامتی عطا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)