پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد با رفتن تیم ملی به جام جهانی باید به حرف سرمربی گوش داد اما نباید به فوتبال ضربه زد.

علی پروین درباره اظهارات کی‌روش و اختلافاتش با سازمان لیگ گفت: با این سرمربی که به جام جهانی رفته‌ایم باید هرچه می‌گوید گوش کنیم اما نباید به فوتبال ما ضربه بزند.

وی در پاسخ به این سؤال که برنامه‌های تیم ملی فوتبال به دلیل عدم بودجه لغو شده است، اظهار داشت: خودم در تیم ملی بازی کرده‌ام، همان زمانی که فوتبال به جام جهانی رفت در مصاحبه‌ام گفتم نباید زنگ تفریح باشیم. تیم ملی فوتبال به 10-15 بازی تدارکاتی برای حضور در جام جهانی نیاز دارد. اگر امکانات در اختیار آنها قرار بگیرد حداقل می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره میزبانی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اگر این کار را انجام دهیم شاهکار کرده‌ایم. سازمان تربیت بدنی باید پشتوانه فدراسیون فوتبال باشد و امکانات در اختیار آنها قرار بگیرد.

پروین در ادامه درباره برد پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در بازی اول لیگ عنوان کرد: بازی‌های اول همیشه سخت بوده است، ما بیشتر وقت‌ها با مساوی کار را آغاز کرده‌ایم اما پرسپولیس در بازی اول پیروزی شد و با روحیه خوب این هفته به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.

وی همچنین درباره حضور کریمی در تراکتورسازی تصریح کرد: موافق رفتنش نبودم اما دهان‌مان را بستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)