پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس گفت: حرف برخی از پیشکسوتان معترض را از یک گوش می‌شنوم و از گوش دیگر در می‌کنم.

علی پروین در پایان تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس درباره تشکیل این تیم گفت: زمانی که قرار شد این بازی انجام شود چند تن از بزرگان پرسپولیس مانند بهزادی، کاشانی، ‌جاسمیان و وطن‌خواه را جمع کردیم تا اگر موافق بودند این بازی انجام شود. به آنها گفتیم پرسپولیس مال شماست و ما بعدا آمدیم.

وی ادامه داد: 100 نفر را دعوت کردیم که 40 -50 نفر همراه تیم هستند و شرایط بازی را ندارند و از نفراتی که در تمرینات حضور دارند 25 نفر را انتخاب می‌کنیم.

وی ادامه داد: شنیده‌ام میلان تیم قوی‌ای است و ما نمی‌خواهیم بازنده باشیم. امیدوارم این مسابقه زمینه‌سازی یک آشتی‌کنان بزرگ در پرسپولیس را فراهم کند. من وقتی این بازیکنان قدیمی را دیدم که چگونه یکدیگر را مشتاقانه در آغوش می‌گیرند اشک در چشمانم حلقه زد و با خودم گفتم چقدر شاگرد دارم. جمع کردن این همه بازیکن سخت است. اما ما کارمان را بلدیم.

سرمربی پیشکسوتان پرسپولیس ادامه داد: قرار بود حاج حسن خمینی هم در تمرینات ما باشد که ایشان اکنون در قم هستند و قرار شد برای شام چهارشنبه در جمع ما باشند.

پروین در مورد تعداد پیشکسوتان پرسپولیس گفت: پرسپولیس 200 پیشکسوت دارد که برخی از آنها به رحمت خدا رفته‌اند و یکسری هم شرایط بازی ندارند، از بین این بازیکنان آماده‌تر را انتخاب می‌کنم.

پروین در مورد اینکه برخی نسبت به این بازی‌ها معترضند و مصاحبه می‌کنند، گفت: همانطور که گفتم از بچگی از باخت بدم می‌آمده و می‌خواهیم میلان را شکست دهیم اگر هم چند نفر ناراحت شوند و مصاحبه کنند حرف‌شان را گوش می‌کنم و البته از گوش دیگر در می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)