پرسپولیس نیوز : عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در خیلی از وقت‌ها درباره تیم آقای دایی سکوت کردم چون راهش را بلد بود و راست حرکت می‌کرد.

علی پروین در خصوص اظهارات محمود شافعی مبنی بر اینکه پروین مقابل منزل او مزاحم فرستاده گفت: تا وقتی که قانون وجود دارد لازم نیست تا در خانه این آقا مزاحم بفرستیم. او به من تهمتی زده و حالا هم باید جواب بدهد. من به این حرف ها که می‌گوید فلانی گفته که من این کارها را کردم یا نه کاری ندارم. این حرفها از زبان این آقا در آمده و باید جوابش را بدهد. ببینید دنیا به کجا رسیده، چه کسانی به من تهمت می‌زنند!

وی افزود: زیاد در این باره دوست ندارم حرف بزنم چون همه چیز طبق قانون و پیگیری‌ها مشخص می‌شود.

پروین در خصوص وضعیت هیئت‌مدیره نیز گفت: خوشبختانه شرایط خوب است. اگر اتفاقی در چند مدت اخیر افتاد همه اعضای هیئت‌مدیره و خود رویانیان نیز در جریان آن بودند. ما زیر و رو کشیدن نداریم. البته وقتی اتفاقاتی می‌افتد برخی‌ها هم خودشان مطالبی می‌نویسند که خودشان باید پاسخگو باشند و برخی‌ها هم این وسط حرف‌هایی می‌زنند مثل جلسات شبانه و روزانه و مخفیانه که ما در این کارها دخالت نمی‌کنیم.

پروین ادامه داد: از همان اولی که قرار بود سرمربی انتخاب شود گفتم به درد این تیم آقای دایی می‌خورد. شاید برخی‌ها بگویند چرا زیاد درباره تیم آقای دایی صحبت نکردم دلیلش هم مشخص است تیمی که راهش را راست می‌رود چرا باید هر روز درباره‌اش اظهار‌نظر کنیم تا خدای ناکرده دو دوتا چهار تا پیش بیاید و بخواهیم در کارها دخالت کنیم.

وی افزود: پرسپولیس راهش را خیلی خوب رو به جلو می‌برد و به همین دلیل وقتی که راه کج نیست سکوت بهترین مسئله است البته من هر وقت لازم بود نظرم را دادم ولی می‌دانستم که اگر بخواهم زیاد مصاحبه کنم همین آقایان من را مقابل دایی قرار می‌دهند.تیم آقای دایی بسیار خوب است و من شک ندارم که قهرمانی با این تیم فاصله چندانی ندارد.

پروین در خصوص بازی با ملوان نیز گفت: پرسپولیس بازی سختی را در پیش دارد اما خوشبختانه با دو بردی که آورده شرایط خوبی دارد و به نظرم با روحیه کافی به دیدار ملوان خواهد رفت. امیدوارم که پرسپولیس دست پر از انزلی به تهران بیاید تا در بالای جدول باز هم رکورد دیگری را مثل چند هفته اخیر بشکند. حضور پرسپولیس در صدر جدول، نباختن در آزادی، عملکرد خوب خط دفاعی، هجومی و هافبک‌ها نشانگر این است که آقای دایی تیم خوبی دارد و من امیدوارم که مزد زحماتش را آخر فصل ببیند.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت هیئت‌مدیره نیز گفت: اگر اتفاقی افتاده خیلی از آنها با هماهنگی اعضا بوده و همه در جریان امور هستند اما زیاد دوست ندارم در این باره حرف بزنم چون پرسپولیس شرایط حساسی دارد. الان همه باید از تیم حمایت کنند تا به هدفش برسد. همین و بس.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)