پرسپولیس نیوز : نماینده تام الاختیار واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت هیئت مدیره و مدیرعامل جدید پرسپولیس یک هفته بعد مشخص خواهد شد.

به گزارش پرسپولیس نیوز، امیررضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امر واگذاری باشگاه های پرسپولیس واستقلال با حضور در برنامه نود با اعلام این مطلب افزود: هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس تا روز دوشنبه هفته آینده از سوی وزارت ورزش معرفی خواهد شد که ترکیبی از افراد ورزشی و اقتصادی است و مدیرعامل منتخب این هیئت مدیره اداره پرسپولیس در لیگ چهاردهم را به عهده خواهد داشت.

 

خادم در خصوص تکلیف واگذاری پرسپولیس به بخش خصوص گفت: الان در آستانه فصل جدید نمی توانیم باشگاه را به بهانه واگذاری به حال خود رها کنیم و باید مدیریت فصل چهاردهم لیگ برتر را مشخص کنیم تا زمانی که روند واگذاری محقق شود. این مدیر دولتی در لیگ چهاردهم هم عهده دار هدایت پرسپولیس خواهد بود و در صورتی که خصوصی سازی محقق نشود طی سال های آینده نیز هدایت پرسپولیس را به عهده خواهد داشت. برنامه ما این است که مزایده واگذاری پرسپولیس در حدود شهریور ماه برگزار شود و پیگری روند حقوقی و واگذاری باشگاه به مالک جدید تا پایان نیمه دوم سال 93 به طول خواهد انجامید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)