مرجع خبری پرسپولیس : محمد پروین گفت : برای رسیدن به پیراهن تیم ملی، پرسپولیس را انتخاب کردم .

بازيكن جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي دعوت به تيم ملي پرسپوليس را انتخاب كردم.

محمد پروين پس از انعقاد قراردادي يك ساله با پرسپوليس اظهار كرد: خوشحالم كه پس از چند وقت دوري از پرسپوليس دوباره به اين تيم بازگشتم. من از دوران كودكي به پرسپوليس علاقه داشتم و زماني هم در اين تيم بازي مي‌كردم اما به خاطر دلايلي مجبور به ترك باشگاه شدم. الان هم خوشحالم كه دوباره به پرسپوليس بازگشتم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا علي پروين در اين انتخاب نقش داشته است يا خير، گفت: من پيش از اينكه تيم آينده‌ام را انتخاب كنم، با پدرم صحبت كردم. او به من گفت در اين شرايط پرسپوليس بهترين انتخاب است و من هم به خاطر اين صحبت پدرم، پرسپوليس را انتخاب كردم و در واقع نمي‌توانستم روي حرف او حرفي بزنم.

پروين با بيان اينكه پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات موفق عمل كرده، گفت: در چند روز اخير پرسپوليس بازيكنان بسيار خوبي را جذب كرده و اميدوارم كه با انتخاب سرمربي شرايط بهتري را هم پيدا كنيم. از امروز تا شروع ليگ 4 هفته زمان داريم و مي‌توانيم در اين مدت زير نظر سرمربي جديد تمرينات خوبي را انجام دهيم.

وي افزود: تمام تلاش‌مان اين خواهد بود كه بتوانيم نتايج دلخواه هواداران را كسب كنيم اما از حالا زود است كه بخواهيم درباره قهرماني پرسپوليس صحبت كنيم. با اين حال بايد بگويم كه مي‌توانيم فصل آينده جزو دو تيم اول جدول باشيم.

پروين در پايان گفت: پس از يك سال دوري از ايران تصميم گرفتم به پرسپوليس بازگردم تا بتوانم به تيم ملي برگردم. در واقع دليل اصلي انتخاب پرسپوليس دعوت به تيم ملي بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)