مرجع خبری پرسپولیس : علي پروين پس از پایان جلسه هماهنگی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس گفت: انشاءالله از اين به بعد يك پرسپوليس پرويني خواهيد ديد.

 

علي پروين پس از نشست كميته فني اين باشگاه در جمع خبرنگارا ، اظهار كرد: در اين جلسه تيم بازي با مس را گذاشتيم و نقاط ضعف و قوت تيم را آناليز كرديم. هم زارع صحبت كرد و هم استيلي. حسن ما اين خواهد بود كه بتوانيم رفاقت و همدلي را به پرسپوليس بياوريم.

پروين در واكنش به يك خبرنگار كه پست جديدش را به او تبريك گفت، پاسخ داد: من هيچ پستي نگرفته‌ام و هماني كه قبلا بودم هستم. من آمده‌ام كه به پرسپوليس كمك كنم و اصلا اين چيزها براي من مهم نيست و استيلي هم با قدرت به كارش ادامه مي‌دهد.

 

 

سايت باشگاه پرسپوليس روز گذشته خبر از برگزاري جلسه هيات مديره باشگاه در بعد از ظهر امروز داده بود. پروين در اين باره گفت: اصلا قرار نبود كه جلسه‌اي برگزار شود. من اين را همين الان از شما مي‌شنوم.

 

مدير تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه با بيان اين كه از اين به بعد در مسايل فني پرسپوليس هم نظر مي‌دهد، گفت: من تا پيش از اين هيچ دخالتي در امور فني تيم نكرده بودم و هيچ نظري ندادم اما به اميد خدا از اين به بعد نظر مي‌دهم و انشاءالله از اين به بعد يك پرسپوليس علي پرويني خواهيد ديد.

 

پروين درباره وضعيت استيلي هم گفت: اگر پرسپوليس بازي بعد را هم ببازد، انشاءالله استيلي خواهد ماند ولي به اميد خدا نمي‌بازيم.

 

علي پروين همچنين درباره باخت پرسپوليس در كرمان هم گفت: پرسپوليس دو پيروزي داشته و حالا يك بازي را هم باخته است. اين موضوع اصلا چيز مهمي نيست. تازه فكر نمي‌كنم پرسپوليس در اين چند سال در كرمان نتيجه‌ گرفته باشد. درد پرسپوليس اين است كه بدشانس است و مقداري هم بد بازي مي‌كند. امروز با بازيكنان صحبت كرديم و مي‌خواهيم دست به دست هم دهيم و در ادامه ليگ همدل باشيم.

 

وي درباره اتهام كم كاري به بازيكنان پرسپوليس در ديدار مس هم گفت: اصلا چنين چيزي در فوتبال معني ندارد و هيچ كس هم كم كاري نكرده است.

 

مدير تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا امكان دارد از فردا با لباس ورزشي در تمرين پرسپوليس حاضر شود، گفت: اصلا چنين كاري نمي كنم اما از اين به بعد در مسايل فني پرسپوليس نظر مي‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)