مرجع خبری پرسپولیس : علي پروين سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است كه تساوي پرسپوليس در بازي مقابل مس كرمان، از بردهاي اين تيم در فصل گذشته ارزش بيشتري داشت چرا كه پرسپوليس توانست در هفته اول كه همه تيم‌ها مشكلات زيادي دارند بازي جذاب و دلنشيني را به نمايش بگذارد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایرنا، علي پروين، در خصوص اين بازي گفت: بازي پرسپوليس و مس را ديدم. تصور اوليه من اين بود كه پرسپوليس از نظر فني و تاكتيكي مشكل زيادي داشته باشد اما آنچه كه در طول ‪ ۹۰‬دقيقه ديدم نشان‌دهنده اين واقعيت بود كه اين تيم به رغم دير انتخاب شدن سرمربي و غيبت بيش از شش، هفت بازيكن در كار حمله موفق بود و اگر اسير اشتباهات فردي نمي‌شد مي‌توانست اولين شكست مس در كرمان را رقم بزند پروين خاطر نشان كرد: پرسپوليس در خانه حريف و در اولين بازي مقابل تيمي كه سهميه آسيايي گرفته هجومي و زيبا بازي كرد كه اين موضوع نشان‌دهنده تفكرات سرمربي كروات پرسپوليس بود. در مجموع براي من به عنوان يك علاقه مند به پرسپوليس اين مساله از بردهاي فصل قبل دلچسب تر بود چون بازيكنان پرسپوليس عملكردي تماشاگرپسند، جذاب و دلنشين داشتند.

وي در ادامه گفت: به طور طبيعي همه تيم‌ها در آغاز فصل مشكلات زيادي دارند . بازيكنان چون فصل بدنسازي را پشت سر مي‌گذارند از طراوت و شادابي لازم برخوردار نيستند و هماهنگي تيمي نيز چندان زياد نيست. از سوي ديگر سرمربي پرسپوليس تازه كارش را با تيم شروع كرده بود و اين مربي نياز به زمان دارد كه تفكراتش را به طور كامل جا بيندازند. با اين حال پرسپوليس در كرمان فراتر از انتظار ظاهر شد و به گونه‌اي هجومي بازي كرد كه توانست سه بار دروازه تيم مدعي مس را باز كند و اگر يكسري اشتباهات فردي نبود پرسپوليسي‌ها مي‌توانستند با برد كرمان را ترك كنند.

پروين درباره عملكرد تيم مس كرمان در اولين بازي ليگ برتر نيز گفت: خيلي ها معتقد بودند مس امسال به خاطر از دست دادن چند مهره مشكل دارد اما به عقيده من اين تيم امسال يقه خيلي از تيم‌ها را مي‌گيرد و مي‌تواند جزء تيم‌هاي بالاي جدول باشد. بازيكنان مس به نباختن در كرمان عادت كرده‌اند و اين مي‌تواند خود يك برگ برنده براي كرماني‌ها باشد.

علي پروين درباره شكست سپاهان و قلعه نويي در بازي حيثيتي مقابل استقلال گفت: من فقط نيمه اول را ديدم و موفق به تماشاي نيمه دوم نشدم اما شنيدم كه سپاهان مثل نيمه اول پا به پاي استقلال بازي كرده ولي استقلال عملكرد هوشيارانه تري داشته و از موقعيت‌ها بهتر استفاده كرده است#‪ ;۱۸۳‬در مجموع به نظر من سپاهان و استقلال امسال حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند.

سپاهان تيم پرمهره‌اي است و قلعه نويي هم كارش را بلد است و استقلال نيز مشخص است كه امسال با برنامه وارد گود شده و در صورتي كه به حاشيه كشيده نشود مي‌تواند موفق باشد.

سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس درباره اختلافات قلعه نويي با مديران باشگاه استقلال نيز گفت: قلعه نويي نيازي به توصيه‌هاي من ندارد. به هر حال او خودش مي‌داند كه نبايد وارد حاشيه ها، دعواها و اختلافات شود چون با پرداختن به اين مسائل خود او متضرر خواهد شد. قلعه نويي بايد فقط روي تيم خودش تمركز كند تا موفق شود. او كه خاك استقلال را خورده نبايد به مسائل گذشته كاري داشته باشد و من اميدوارم هم امير و هم مديران استقلال، گذشته و اختلافات خود را كنار بگذارند تا عده‌اي از اين مسائل به نفع خودشان استفاده نكنند. من هم اگر شرايط فراهم شود خوشحال مي‌شوم كه كدورت‌هاي به وجود آمده بين آقاي آشتياني و قلعه نويي را برطرف كنم.

پروين درباره پيش بيني‌اش از نتايج امسال پرسپوليس گفت: پرسپوليس برخلاف سال‌هاي گذشته تغييرات زيادي داشت. تا حالا سابقه نداشته كه پرسپوليس تا اين حد نفرات خود را عوض كند. پرسپوليس امسال به بازيكناني روي آورده كه ضمن داشتن تجربه بازي در ليگ يا تيم‌هاي بزرگ از انگيزه قدرت دوندگي و توان خوبي برخوردار هستند. برخي از آنها در بازي اول نشان دادند كه مي توانند امسال براي پرسپوليس مفيد و موثر باشند. در مجموع پرسپوليس امسال بازيكن هم سطح زياد دارد ولي سرمربي خارجي تيم نياز به زمان دارد و هواداران بايد كمي صبور باشند. من فكر مي‌كنم اگر بازيكنان پرسپوليس به هماهنگي كامل برسند در نهايت تا سه هفته ديگر هيچ تيمي حريف آنها نخواهد بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)