مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران عاشق فوتبال هجومی هستند و پرسپولیس هر لحظه باید بوی گل بدهد.

 

علی پروین در خصوص برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: خدا را شکر می‌کنم که در 2 بازی گذشته شرمنده هواداران نشدیم و شوک خوبی به تیم وارد شده اما به نظر من این بچه‌ها هنوز استرس دارند.

وی افزود: پرسپولیس بعد از اینکه یک گل زد برای حفظ آن عقب کشید و استرس اجازه نمی‌داد بیشتر حمله کنند. آنها ترس این را داشتند که یک گل خود را از دست دهند.

پروین ادامه داد: در نیمه دوم پرسپولیس به دنبال این بود تا با چنگ و دندان مقابل تیم خطرناک صبا بازی را حفظ کند که تقریبا کار درستی بود اما این اتفاق نباید در ورزشگاه آزادی بیفتد چون هواداران عاشق فوتبال هجومی هستند. پرسپولیس هر لحظه باید بوی گل بدهد به همین دلیل شاید خیلی‌ها از نیمه دوم بازی تیم راضی نباشند.

وی در جواب این سؤال که آیا با استیلی در این باره صحبت کردید گفت: خوشبختانه حمید بچه‌ای است که مشاوره را دوست دارد. مطمئن باشید من هر لحظه هر چیزی به ذهنم برسد به حمید می‌گویم تا به پرسپولیس کمک شود. این حرف‌هایی که درباره دخالت در امور فنی می‌زنند بیهوده است؛ شما گوش ندهید.

پروین در پاسخ به این سؤال که با حضور شما پرسپولیس به 6 امتیاز رسیده تاکید کرد:  خدا را شکر ولی ما کاری نکردیم و این بچه‌ها هستند که در میدان زحمت می‌کشدند و عرق می‌ریزند. ما بیرون می‌نشینیم و با برد آنها لذت می‌بریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اعتراض کاظمیان به نیمکت نشینی گفت: مصاحبه کاظمیان را دیدم. قطعا بازیکنی که بیرون می‌نشیند باید ناراحت باشد چون با تعصب است اما یک مربی هم فقط می‌تواند 11 بازیکن به زمین بفرستد نه 22 نفر را. پس باید به نظر کادر فنی احترام گذاشت. قطعا مربی هم دوست ندارد بازیکنش ناراحت شود و یا تیمش شکست بخورد و صلاح تیم را می‌خواهند. می‌شود با تلاش و کوشش بیشتر یک مربی را مجاب کرد که در ترکیب اصلی قرار گرفت. کاری که من در دوران بازیگری خودم انجام می‌دادم و با عملکردم همه را مجبور می‌کردم از من استفاده کنند. با هیچ کس هم در این باره مشکل خاصی نداشتم.

پروین خاطرنشان کرد: بچه‌ها الان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و باز هم جا دارد از هواداران درخواست کنم مثل بازی با صبا که ما را شرمنده کردند و به عنوان یار دوازدهم آمدند باز هم مثل ستون‌های محکم پشت تیم و بچه‌ها باشند.

پروین در ادامه گفت‌وگو در خصوص دیدار 19 مهر تیم‌های ملی ایران و بحرین گفت: در تهران نباید به این تیم رحم کرد و باید کار را تمام کنیم. امیدوارم با یک بازی خوب و منطقی و با حمایت هواداران بحرین را در تهران با یک برد قشنگ بدرقه کنیم.

برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و اگر فرصتی باشد به عنوان یک ایرانی برای تشویق تیم ملی به ورزشگاه آزادی خواهم رفت.

وی در پایان گفت: جا دارد موفقیت بر و بچه‌های والیبال را تبریک بگویم چون کلی با قهرمانی آنها کیف کردیم و خنده را روی لبان مردم دیدیم. آنها در بازی فینال شاهکار کردند و انشاءالله بتوانند در مسابقات جهانی هم از آن آبشارهای زیبایشان در زمین حریفان بخوابانند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)