پرسپولیس نیوز :  رضا حقیقی با وجود آسیب‌دیدگی که دارد، امروز سرخپوشان را در تمرینات نوبت صبح همراهی کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام کادر پزشکی، حقیقی هر چند از ناحیه آسیب دیده درد دارد ولی با توجه به اینکه تمرینات باعث تشدید آسیب‌دیدگی نمی‌شود، اجازه تمرین داده شد.

دکتر حقیقت، پزشک تیم درباره اینکه آیا حقیقی می‌تواند برابر ذوب آهن بازی کند، به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: حقیقی با غیرت و تعصبی که دارد با همین آسیب‌دیدگی برابر تیم ملی لبنان بازی کرد و در بازگشت وقتی قصد داشتیم او را برای عکسبرداری اعزام کنیم، اعلام کرد که می‌تواند در تمرینات و مسابقات حضور داشته باشد و بازی با تراکتورسازی را هم پشت سر گذاشت.

با این شرایط انتظار داریم او با همین روحیه و با توجه به اینکه به صورت مستمر برنامه‌های پزشکی و تمرینی را دنبال می‌کند، بتواند بازی‌ها را ادامه بدهد. البته او درد دارد ولی تا اینجا از عهده آن بر آمده است و ما هم تلاش می‌کنیم با اقدامات درمانی، فیزیوتراپی، برنامه تمرین ویژه شرایط او را مدیریت کنیم.

پزشک تیم پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به روحیه خوب و جنگندگی که در حقیقی وجود دارد، شرایط خوب است و بطور کلی ورزشکاران حرفه‌ای بسیاری از اوقات در فصل مسابقات با آسیب‌هایی روبرو می‌شوند که در پزشکی ورزشی سعی در کنترل آنها می‌شود تا ورزشکار بتوانند کار خود را ادامه بدهند و آمادگی بدنی، روحی و انگیزشی بازیکنان تعیین کننده است که حقیقی از این جهات در حد بالایی قرار دارد. البته ما بطور مرتب شرایط او را تحت نظر داریم و اگر زمانی احساس شود که ادامه کار، سلامتی او را دچار مشکل می‌کند، مانع آن می‌شویم ولی در حال حاضر با چنین مساله‌ای روبرو نشده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)