پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و احتمال عوارضی که بعد از واکسیناسیون ملی پوشان ممکن است ایجاد شود، نظر ما این بود این کار در زمان دیگری انجام شود.

دکتر علیرضا حقیقت در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت سیامک نعمتی پس از بازی با سپاهان اظهار داشت: متاسفانه وی از ناحیه شانه چپ دچار تروما (ضربه و آسیب) شده است. اقدام‌های پزشکی برای وی شروع شده و زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد. وی برای MRI اعزام می‌شود و به محض دریافت جواب، تشخیص دقیق‌تر پزشکی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در جریان بازی، با ضربه روی مچ پا روبرو شد. زیر نظر کادر پزشکی کارهای اولیه انجام شده است و امروز دوشنبه در ریکاوری هم حضور داشت. ان‌شاءالله که بتوانیم او را به دربی برسانیم.

پزشک تیم پرسپولیس درباره وضعیت کمال کامیابی نیا هم افزود: کمال هم با مشکل قبلی در ناحیه مچ پا روبه‌رو است و صلاح دیده شد که زیر نظر کادرپزشکی و کادرفنی کارها را دنبال کند و سعی بر این است که بتوانیم او را برای دربی داشته باشیم.

حقیقت درباره امید عالیشاه خاطرنشان کرد: او از ناحیه زانوی چپ دچار تروما شد. اقدامات پزشکی شروع شده است. امروز هم برای تصویربرداری اقدام می‌شود و با دریافت جواب، پلن درمانی را مشخص می‌کنیم.

وی در ادامه باره برنامه واکسیناسیون ملی‌پوشان پرسپولیس، با توجه به عوارضی که می‌تواند حضور بازیکن در تمرین و مسابقه را مختل کند، گفت: در این ارتباط با دوستان متخصص عفونی مشورت داشتیم و با توجه به عوارضی که بعد از واکسیناسیون ممکن است ایجاد شود و شرایطی که در آن قرار داریم، نظر ما این بود که بهتر است واکسیناسیون در زمان دیگری انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)