سه شنبه 18 فروردین (20:27)

مرجع خبری پرسپولیس: پزشك تيم فوتبال پرسپوليس تهران اعلام كرد: همه بازيكنان اصلي پرسپوليس آماده بازي در برابر الغرافه هستند اما احتمال غیبت توره در این بازی وجود دارد.

فريد زرينه به مصدوميت چند بازيكن پرسپوليس نيز اشاره كرد و گفت: ابراهيم توره با مصدوميت جدي مواجه است و شايد نتواند در تركيب قرار گيرد.

وي با بيان اينكه تلاش مي‌شود مصدوميت مچ پاي توره تا پيش از بازي با الغرافه برطرف شود، به وضعيت مهدي واعظي سنگربان سرخ پوشان پايتخت اشاره كرد و گفت : واعظي مصدوم نيست و در تمرينات امروز سه شنبه نيز حضور داشت.

پزشك تيم پرسپوليس در خصوص مصدوميت مسعود زارعي هم گفت: اين بازيكن كه هفته گذشته مصدوم شده بود، احتمالا پنج هفته ديگر نيز از رقابت‌ها دور خواهد ماند.

زرينه به وضعيت حميد رضا علي عسگر از ناحيه مچ پا نيز اشاره كرد و گفت: مصدوميت اين بازيكن هنوز برطرف نشده است و گمان نمي‌رود به بازي با الغرافه برسد.

وي درباره وضعيت علي كريمي كه گفته مي‌شود هر از گاهي از ناحيه كمر دچار مشكل مي‌شود، اشاره كرد و گفت: كريمي از اواسط اسفندماه سال گذشته آماده حضور در ميادين بوده است و علت بازي نكردن وي را بايد از سرمربي تيم پرسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)