پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تاخیر دایی در اعلام آمادگی برای هدایت پرسپولیس گفت بین منصور ابراهیم زاده و علی دایی انتخاب من قطعا پرسپولیسی یعنی دایی است.

به گزارش اختصاصی پرسپولیس نیوز پس از مطرح شدن دوباره نام علی دایی به عنوان گزینه سرمربی گری پرسپولیس در برنامه بامدادی ورزش از نگاه دو رضا وطنخواه با بیان این مطلب افزود: من با آقای دایی 4 سال در دانشگاه شریف زندگی کردم و خوشحالم عضوی از اعضای پرسپولیس ابراز تمایل کرده اما از او گله دارم چرا الان باید بیاید؟ الان هم دیر نشده اما این کش و قوس ها بین آقای دایی و رویانیان خوب نبود و خوشحالم آقای پنعلی این مساله را مطرح کرد و نهایتا برگشتیم به همان گزینه اولی که پرسپولیسی ها تمایل داشتند.

 

وی ادامه داد: قرار شد اول دنبال مربی پرسپولیسی باشیم ، سپس مربی ایرانی و پس از آن مربی ایرانی که الان به همان گزینه اول رسیدیم.

وطنخواه تاکید کرد: خوشالم از اینکه آقای دایی تشریف آورد و ابرزار علاقه کرد الان باید بگویم رایم پرسپولیسی است.  با وجود اینکه قبلا اعلام کردم انتخابم ابراهیم زاده بود ؛ بین ابراهیم زاده و دایی آقای دایی را انتخاب می کنم. ایراد آقای پنجعلی این است که سنش کمتر است و سیاسی تر صحبت می کند اما من حرفم را می زنم.

وی تاکید کرد: من به مایلی کهن احترام می گذارم و با او هم دوره بودم اما گناهم این است که نظرم کس دیگری است.

 

وی درباره دلایل برکناری گل محمدی گفت: گل محمدی را ما برکنار نکردیم وی گزینه اول ما بود و قرار شد برنامه خود را ارائه کند اما استعفا کرد . پرسپولیس و استقلال یا باید قهرمان شوند یا دوم و این حق مردم است با وجود اینکه مساله درستی نیست و ایراد است. مشکل ما با ایشان دستیارانش بود که همگی روی هم سه سال سابقه لیگ برتری نداشتند. شما به فینال جام حذفی نگاه کنید ، زمانی که هادی نوروزی روی ضربه پنالتی اول هفت دقیقه معطل شد و ایشان دست به سینه تماشا می کرد اگر یک دستیار پرسپولیسی بزرگ کنار وی بود به او تذکر می داد که بازیکن را عوض کند اما این چنین نشد.

 

وطنخواه در پایان افزود: هوادارای پرسپولیس خیلی صبر کردند اما صحبتی اول با تماشاگرای خوبم و سپس اعضای کادرفنی و بازیکنان دارم ، سنگی که طاقت ضربه  های تیشه را ندارد تندیس زیبایی نخواهد شد ، از زخم تیشه نهراس که شایسته تندیس زیبایی ، انشالله پرسپولیس برگردد به همان تندیس زیبایی که بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)