پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تهران، گفت : تمام این بدهی هایی كه به نام این باشگاه ازسوی كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شده، مربوط به گذشته است وما چگونه باید این بدهی ها را بپردازیم.

محمود سالاركیا درخصوص منع شدن فعالیت های این باشگاه گفت: قبلا هم به این مساله اشاره كرده ام و این بدهی ها در باشگاه ها وجود دارد.
كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روزچهارشنبه باشگاه پرسپولیس را به سبب حدود ۱۲میلیارد ریال بدهی از دریافت هرگونه خدمات فوتبالی محروم كرد.
سالاركیا ادامه داد: تمام این بدهی ها برای گذشته باشگاه است و بدهی هایی كه الان به وجود آمده چنین مشكلی را برای ما به وجود نیاورده است، زیرا تمام آنها از سوی باشگاه پرداخت خواهد شد.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: با توجه به اینكه ما و استقلال هنوز خصوصی نشده ایم و از بودجه دولتی استفاده می كنیم برای مان مقدور نیست این بدهی را به راحتی پرداخت كنیم.
وی در رابطه با اینكه چراازبودجه خود بدهی های باشگاه پرداخت نمی كنند، تصریح كرد: با توجه به هزینه هایی كه داریم چگونه می توانیم این مبلغ را پرداخت كنیم.بایدقبول كنیم باشگاه های دولتی توان این كار را ندارند.
وی در رابطه با بدهی های پرسپولیس، اظهار داشت: اكثر مبلغ اعلام شده مربوط به مدیریت های گذشته است. البته باید بپذیریم دوستان ما در كمیته انضباطی حرف صحیحی در رابطه با پرداخت این بدهی ها می زنند اما باید نحوه دادن این منابع نیز به ما مشخص شود.
سالاركیا در رابطه با اینكه آیا واقعا می توان پرسپولیس و استقلال را از حضور در لیگ محروم كرد، خاطرنشان كرد: می خواهم بدانم با محروم كردن این دو باشگاه بزرگ و پرهوادار در لیگ چه چیزی باقی خواهد ماند.
وی تاكید كرد: هواداران پرسپولیس با انتخاب سرمربی مورد علاقه شان بسیار خوشحال هستند آیا صحیح است كه با اعلام چنین خبری بازهم آنها را ناراحت كنیم.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: بهتر است مدیریت ورزش كشوریك مساله را در باشگاه تعریف كند و به طور مثال بگوید حد هزینه ها فلان مبلغ است تا شاید بتوان با این كار بدهی ها پرداخت شود.
وی افزود:درحال حاضر باشگاه ما بدهی های مالیاتی بسیار زیادی از سال ۷۵ تا ۸۷ دارد كه برای امروز نیستند و آیا می خواهم بدانم برای چه مدیرعامل فعلی باید این مبلغ بسیار زیاد را پرداخت كند.
وی تاكید كرد:درگذشته شاید از اعتباراتی كه به ما داده می شد مبالغی نیز باقی می ماند اما امروز هزینه ها و به ویژه نرخ بازیكنان بسیار بالا رفته و شاید بودجه ما بسیار هم كم است.
سالاركیا درخصوص اینكه آیا كمیته انضباطی می تواند مانع حضور تیم ها در لیگ شود،گفت: در مقررات نمی دانم این مساله وجود دارد یا خیراما فكر می كنم این مساله وجود ندارد. این چنین قوانینی بسیار بی روح هستند و به ورزش ما آسیب می رسانند.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان كرد: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان می خواهم با نگاه اصولی این مشكل را برطرف كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)