مرجع خبری پرسپولیس : درگيري دو بازيكن پرسپوليس در اردوي آلمان پرونده‌اي بود كه در حين بازي‌هاي جام جهاني اتفاق افتاد و البته با ندانم‌كاري مسوولان باشگاه پرسپوليس بارها و بارها گشوده شد.

تكرار حواشي آن درگيري نه تنها كمكي به باشگاه مردمي پرسپوليس نمي‌كند، بلكه باعث مي‌شود سرخ‌ها بيش از پيش دچار بحران و حاشيه شوند. درگيري شيث رضايي و عليرضا حقيقي در اردوي آلمان اتفاق افتاد و پس از برخورد سنگين دايي با دروازه‌بان جوان پرسپوليس بود كه خبر اين درگيري خيلي زود به تهران مخابره شد و سرخ‌ها بر آن شدند تا از آن پس همانند تمام فصل‌هايي كه به ياد داريم دنبال جاسوس بگردند. 

كدام جاسوس؟ كدام درگيري؟ آنها مريض هستند!
محمود خوردبين، سرپرست تيم پرسپوليس كه دو روز پيش ماجراي درگيري اردوي دورتموند را در گفت‌وگو با خبرگزاري‌ها تاييد كرده بود، حالا نظر ديگري دارد: «به خدا قسم مي‌خورم كه هيچ زد و خوردي ميان شيث و حقيقي نبوده.

 

ما چهل آدم بوديم با چهل سليقه مختلف و اين طبيعي است كه بين ما اختلاف سليقه وجود داشته باشد. بعضي از رسانه‌ها بي‌جهت به اين موضوع پرداختند تا فروش بيشتري داشته باشند. اختلاف شيث و حقيقي همان شب برطرف شد و آنها بعد از آن جر و بحث كوچك با هم شوخي كردند. اينكه مي‌گويند در اتاق شكسته شده هم درست نيست! فقط در را يك كمي محكم بستند!»

خواندن صحبت‌هاي جديد خوردبين با توجه به اينكه او قبلا اين درگيري را تاييد كرده بود جالب‌تر مي‌شود. خوردبين كه يكسري‌ها را مريض خطاب مي‌كند، ديروز حتي ماجراي جاسوس را هم تكذيب كرد: «كدام جاسوس؟ اين چيزها صحت ندارد. آنهايي كه اين صحبت‌ها را مي‌كنند، خودشان جاسوس هستند، چون تيم ما جاسوس ندارد. يكسري آدم مريض اين شايعات را درست مي‌كنند. اصلا اگر ماجراي جاسوس درست بود، بايد يك اتفاقي مي‌افتاد و بازيكني اخراج مي‌شد! وقتي اين اتفاق نيفتاده پس ماجراي جاسوس هم دروغ است.

 

مگر اتفاقي افتاده كه تشكيل جلسه دهيم؟
ماجراي احضار شيث رضايي و عليرضا حقيقي به كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس اتفاق ديگري بود كه شايد قرار بود خيلي بي‌سر و صدا رقم بخورد. اما پس از انتشار اين خبر، همه چيز تغيير كرد و ماجراي حضور اين دو بازيكن در كميته انضباطي نيز از بيخ و بن تكذيب شد.

عباس عليپور، مسوول روابط عمومي و دبير كميته انضباطي باشگاه به همراه شخص ديگري كه گفته مي‌شود قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس شده اين موضوع را تكذيب مي‌كنند: «شيث و حقيقي به كميته انضباطي باشگاه دعوت نشده‌اند و اين موضوع فقط يك شايعه است. اصلا مگر اتفاقي افتاده كه ما بخواهيم اين بازيكنان را به كميته انضباطي دعوت كنيم؟!»

بدون شك اين جزو سياست‌هاي خوب باشگاه پرسپوليس است، چون اگر خاطيان اردوي آلمان به كميته انضباطي دعوت شوند، آن وقت ديگر چيزي براي تكذيب كردن باقي نمي‌ماند!

 

ببخشيد… كدام جاسوس؟
در حالي كه حبيب كاشاني به عنوان مرد اول سرخ‌ها سياست سكوت را پيشه كرده و در حال جمع و جور كردن اين پرونده است ديگر نفرات اين قضيه همچنان مشغول پاسخگويي هستند و با وجود صحبت‌هاي قبلي‌شان، امروز همه چيز را تكذيب مي‌كنند.

علي دايي كه تا پيش از اين در گفت‌وگوي اختصاصي با كاشاني و بعضي از نشريات صحبت از اتفاقات اخير و برخورد با خاطيان كرده بود، همانند خوردبين همه چيز را تكذيب كرد: «متوجه منظور شما از جاسوس نمي‌شوم. ما اصلا از اين‌جور چيزها در تيم نداريم و مطمئن باشيد كه اگر هم حرف و حديثي در اين مورد وجود داشته باشد، آن را در خانواده‌مان حل مي‌كنيم. من اجازه نمي‌دهم كه كسي براي پرسپوليس اين حاشيه‌ها را درست كند. اين اخبار فقط در حد شايعه است كه بعضي از روزنامه‌ها آن را مطرح مي‌كنند و ما توجهي به اين چيزها نداريم.»

دايي كه هميشه داراي صداقت و صراحت مثال‌زدني بوده، همه چيز را تكذيب مي‌كند و البته با زيركي خاصي در مورد برخورد جالبش با يكي از اين بازيكنان در اردوي آلمان صحبتي نمي‌كند.

 

دايي ،شيث را نيمكت‌نشين كرد
اي كاش خبرنگاراني كه ديروز و در جريان تمرين پرسپوليس با دايي گفت‌وگو كرده بودند، از سرمربي سرخ‌ها در مورد وضعيت اخير شيث رضايي مي‌پرسيدند. در حالي تا پيش از اينها دايي آرزو داشت تا چند شيث رضايي در تيمش داشته باشد، كاپيتان دوم سرخ‌ها در دو بازي اخير تيمش به طرز مشكوكي نيمكت‌نشين شد، با توجه به اينكه پرسپوليس آخرين بازي‌هاي تداركاتي‌اش را براي حضور پرقدرت در ليگ‌برتر انجام مي‌دهد، شيث در ديدار با پرسپوليس قائمشهر و پيكان فقط در دقايق پاياني بازي به ميدان رفت تا تيتر اول و پيش‌بيني بعضي از نشريات در مورد نيمكت‌نشين شدن سوژه دايي تحقق بيشتري پيدا كند.


البته اين پايان ماجرا نبود. دايي تا پيش از تمرين ديروز حتي تمايل نداشت تا با شيث رضايي صحبت كند. دستورات تاكتيكي و تمريني دايي، معمولا از طريق مهدي تارتار به شيث ابلاغ مي‌شد تا مدافع محبوب هواداران پرسپوليس حتي فرصتي براي گفت‌وگو با دايي نداشته باشد و در يك بايكوت اساسي قرار بگيرد.

 

رفتار عجيب دايي با شيث تا جايي ادامه داشت كه منابع نزديك به شيث و باشگاه پرسپوليس از طريق سرپرست سرخ‌ها، باشگاه را متوجه اشتباهش كردند. خبر درگيري بازيكنان پرسپوليس در آلمان به نشريه‌اي رسيد كه از مدت‌ها پيش با شيث ارتباط چنداني نداشته و مدافع پرسپوليس توانست با هزار زحمت اين موضوع را ثابت كند. البته اين پايان ماجرا نبود چون سرخ‌ها به‌رغم مصاحبه‌هاي رنگارنگشان جست‌وجو براي يافتن جاسوس را ادامه دادند و حتي به آمار و اطلاعات جديدي نيز دست يافته‌اند.

 

 در حالي كه جو تمرينات پرسپوليس با سوژه پيدا كردن جاسوس پرتنش و ناآرام شده بود، نزديكان باشگاه به دو بازيكن جوان شك كردند و در پايان نيز در مورد يكي از آنها به نتايجي دست يافتند تا مشخص شود سرمربي پرسپوليس در مورد مدافع تيمش دچار سوءتفاهمات زيادي شده است.

شايد به همين دليل بود كه سرمربي پرسپوليس خيلي زود متوجه اتفاقات دور و برش شد و در پايان تمرين ديروز تيمش، در گوشه‌اي از زمين شركت واحد با رضايي به صورت اختصاصي به گفت‌وگو پرداخت.

 

 

هيچ مشكلي ندارم و تحت فرمان دايي هستم
شيث رضايي، كاپيتان دوم پرسپوليس كه اين روزها با توجه به ماجراي جاسوس‌بازي ترجيح مي‌دهد تا كمتر با خبرنگاران و رسانه‌ها در ارتباط باشد، در مورد ماجراي اردوي دورتموند فقط به چند جمله بسنده مي‌كند:«نمي‌دانم اين حرف و حديث‌ها چطور درست شده. من و حقيقي فقط يك جر و بحث معمولي داشتيم و همه چيز در همان اردوي آلمان تمام شد. در مورد ماجراي كميته انضباطي هم چيزي نمي‌دانم و كسي من و حقيقي را به باشگاه احضار نكرده است.»

هواداران پرسپوليس كه از عدم حضور شيث در بازي‌هاي اخير اين تيم دلخور هستند به هر ترتيبي شده خودشان را به او مي‌رسانند تا همه چيز را از زبان شماره 13 بشنوند:«هيچ مشكلي بين من و دايي وجود ندارد. دايي سرمربي تيم است. هر چقدر كه صلاح بداند و بخواهد از من استفاده مي‌كند. شما هم فقط به فكر پرسپوليس باشيد. ما در ليگ كار سختي پيش‌رو داريم و بيشتر و بهتر از هميشه بايد به فكر پرسپوليس باشيم و تيم محبوبمان را حمايت كنيم.»

شيث تمايلي به صحبت كردن در مورد پرونده جاسوس بازي در پرسپوليس ندارد: «كدام جاسوس؟ كدام جاسوس‌بازي؟ پرسپوليس يك تيم بزرگ است كه هميشه دچار اين شايعات مي‌شود. ما بازيكنان هستيم كه بايد با جان و دل در خدمت پرسپوليس باشيم و نگذاريم تيم دچار حاشيه و بحران شود. روزي كه بازيكني بخواهد جاسوسي پرسپوليس را با اين طرفدار بكند، روز مرگش است.»

آنطور كه از زبان نزديكان باشگاه پرسپوليس شنيديم با تلاش كاشاني و صحبت‌هاي شيث سوءتفاهمات اخير بين دايي و كاپيتان دوم سرخ‌ها برطرف شده است. گفته مي‌شود يك بازيكن جوان كه قبلا نيز دچار چنين حرف و حديث‌هايي شده بود، اين بار نيز سوژه اول است و با اين حساب خيال هواداران از بابت روابط دايي و شيث راحت مي‌شود.

 

منبع: روزنامه ورزشی گل

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)