پرسپولیس نیوز : در مورد پرونده شکایت امیر قلعه نویی و حکمی که فدراسیون صادر کرد، ابهام جالبی وجود دارد.

علی دایی در جریان درگیری های رسانه ای با مسئولان فدرسیون فوتبال در لفافه به تایید قرارداد بالای سقف امیر قلعه نویی با تراکتورسازی از سوی فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

وی گفت: زمانی که قانون سقف قرارداد بود  آقایان رای می‌دهند که سقف قرارداد را رعایت نکردند و خودشان رأی یک میلیارد و دویست‌میلیون تومانی می‌دهند و سپس سریع از سازمان لیگ مبلغی بالغ بر 160 الی180میلیون را واریز می‌کنند و به آقایان می‌دهند. شما تخلف در تخلف می‌‌کنید. رأی و تخلف را کسی کرده و به آن از حساب سازمان لیگ پول می‌دهید؟! مگر سقف قرارداد نداشتیم؟ کدام مربی می‌توانست اینطور قرارداد ببندد و شما هم اینطور رسیدگی می‌کنید؟ بعد از آن شما اگر رأی خوب داده‌اید و درست عمل کردید چرا پای سازمان بازرسی وسط آمد  فوری رأی را بر می‌گردانید و عوض می‌کنید؟

پس از این اظهارات دایی، صالحی رئیس کمیته استنیاف تاکید کرد که حکمی که برای قلعه نویی تایید شده، مبلغ 150میلیون تومان بوده که البته با 50 میلیون تومان آن موافقت شده نه یک میلیارد و دویست میلیون تومان.

با بررسی اظهارات هر دو طرف می توان به این نتیجه رسید که هر دو حقیقت را می گویند البته در نهایت حق با دایی است.

حقیقت این است که کمیته انضباطی در حکم اولیه خود باشگاه تراکتورسازی را به پرداخت مبلغ 350 میلیون تومان به قلعه نویی محکوم کرد که این مبلغ مشکلی با سقف قرارداد نداشت اما بحث اینجاست که قلعه نویی حدود 850 میلیون تومان قبلا دریافت کرده بود و کمیته انضباطی در حکم اولیه خود در واقع مبلغ قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون تومانی را تایید کرد که البته کمی بعد این حکم تغییر کرد که به زعم دایی، به خاطر ورود سازمان بازرسی به این پرونده بوده است.

دایی تاکید کرده همان زمان بخشی از درامد تراکتورسازی در سازمان لیگ(حدود 150 میلیون تومان) به حساب قلعه نویی واریز شده که پربیراه نیز نگفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)