پرسپولیس نیوز: مسئول فرهنگی پلیس فتا گفت:اینکه پلیس هم تایید کند که تلگرام دروازه بان پرسپولیس هک شده یا نشده نیاز به بررسی تخصصی دارد. 
 
سید عباس موسوی، درباره اینکه آیا از هک تلگرام سوشا مکانی اطلاع دارد یا نه اظهار داشت:تلگرام ایشان هک نشده. عکس ها را یا خودش یا دوستانش که در آن مراسم بوده اند منتشر کرده اند. ولی وقتی موضوع رسانه ای می شود و با منفی برای شخصیت حقیقی یا حقوقی فرد دارد، می گویند هک شده.
 
وی درباره اینکه وکیل مکانی گفته که یک نوجوان تلگرام او را هک کرده است گفت:صد در صد هم نمی توانیم بگوییم دروغ است، شاید به کسی شک دارند یا خود فرد با این شخص در ارتباط بوده و الان مشکل پیدا کرده اند و اسم او را به عنوان هکر می برد. اما این فقط یک دفاع است. اینکه پلیس هم تایید کند که تلگرام دروازه بان پرسپولیس هک شده یا نشده نیاز به بررسی تخصصی دارد. به هر حال ایشان وکیل است و با چنگ و دندان می خواهد از موکلش دفاع کند و پرونده را چهار روز بیشتر کش بدهد، ولی اینکه هک تلگرام این بازیکن صحت دارد یا خیر؟ ایشان الان به همین دلیل در زندان هستند که هک ثابت نشده است.
 
 موسوی خاطرنشان کرد:به فرض هم تلگرام ایشان هک شده باشد چرا زودتر نگفته و بعد از اینکه موضوع رسانه ای شد و ارگان های دیگر یا فدراسیون فوتبال پیگیر این قضیه شدند موضوع را مطرح کرد؟ در مجموع، هم باید به نظر ایشان احترام بگذاریم و هم به نظر پلیس. اگر هم اعتراضی دارند باید بروند کارشناسی کنند و مساله را دقیق بررسی کنند. به نظر من اگر رسانه ای نمی شد شاید خودش افتخار هم می کرد که مثلا آن عکس ها در شبکه اجتماعی منتشر کرده است اما چون رسانه ای شده چاره ای جز این ادعا ندارد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)