پرسپولیس نیوز : شرایط ورزشگاه شهدای شهر قدس برای دیدار تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس مناسب است و مسئولان وضعیت این ورزشگاه را بهبود بخشیدند.

دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر عصر روز جمعه از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز خواهد شد. این ورزشگاه ظرفیت 15 هزار نفری دارد که قرار است از ساعت 10 صبح روز جمعه درب‌های ورزشگاه به روی هواداران باز شود.

همچنین بلیت‌های این بازی، روز پنجشنبه و جمعه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به فروش می‌رسد.

این ورزشگاه زیرنظر شهرداری است و مسئولان مربوطه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا زمین چمن در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد. به همین منظور، کاوری روی چمن ورزشگاه کشیده شده که قرار است فردا این کاور برداشته شود و خط‌کشی و سایر موارد صورت بگیرد.

بهروز غلامپور مسئول ورزشگاه شهدای شهر قدس در مورد آماده‌سازی این ورزشگاه برای بازی تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن گفت: شرایط چمن ورزشگاه بسیار مناسب است، این موضوع را من نمی‌گویم بلکه تمام کارشناسانی که در این ورزشگاه حاضر شده‌اند مسئله را مورد تأیید قرار می‌دهند، همان گروهی که ورزشگاه آزادی را بازسازی کردند، ساخت ورزشگاه شهر قدس را هم برعهده داشتند.

وی ادامه داد: روز گذشته ما تمام صندلی‌های ورزشگاه را مرتب و تمیز کردیم و تابلوهای الکترونیکی هم در ورزشگاه نصب شده است. تاکنون 20 بازی لیگ برتر و 10، 12 بازی لیگ دسته‌اول در این ورزشگاه برگزار شده است.

در زیر تصاویری از ورزشگاه شهدای شهر قدس را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)