پرسپولیس نیوز : مديرتيم فوتبال پرسپوليس تهران معتقد است رسيدگي به موضوع داوري ديدار سپاهان و پرسپوليس در صلاحيت كميته انضباطي نيست و بايد در يك دادگاه عمومي به آن رسيدگي شود.

محمد پنجعلي روز شنبه در خصوص اتفاقات شب گذشته ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و با بيان اينكه سر ما را بدون خون ريزي بريدنا،افزود:شب گذشته خوابمان نبرد از صبح هم دائم فيلم بازي را مشاهده و آن صحنه مشكوك را آناليز كرديم و تاكيد داريم اين صحنه پنالتي نبود.

وي افزود: داور در آن صحنه توپ را دنبال مي كند و پشتش به صحنه است و اصلا اتفاقي كه افتاد را نديد، سوال اصلي اين است حالا كه داور صحنه را نديده چرا با كمكش مشورت نمي كند.

مدير تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينكه نمي خواهيم به كسي تهمت بزنيم تاكيد كرد: كاملا معلوم است داور در اين صحنه اشتباه كرده است و شائبه تباني را مطرح مي كند البته نمي خواهيم به كسي تهمت بزنيم اما داورخودش اين فضا را براي زدن تهمت فراهم كرده است.

وي با اشاره به فراخوانده شدنش به كميته انضباطي در خصوص يك مصاحبه درباره ناتمام ماندن ديدار ستارگان ۱۹۹۸وتيم ملي ادامه داد:درآن مصاحبه از مسوولان فدراسيون فوتبال به دليل ناتمام گذاشتن بازي واينكه آن بازي به صورت زنده پخش تلويزيوني دارد و آبروي فوتبال مي رود به اين كميته فراخوانده شدم حالا يك داور با تصميمي اشتباه كه ۶ امتياز از تيم ما گرفته نيز بايد به اين كميته برود.
به گفته وي سپاهان رقيب ماست و در بازي رودررو به پيروزي رسيده است از اين رو ما يك بازي شش امتيازي را از دست داديم.

مديرتيم فوتبال پرسپوليس درخصوص شكايت از اين داور نيز گفت: با اين شكايت چيزي تغيير نمي كند و ما ازكورس قهرماني عقب افتاديم اما بايد اين اتفاق بيفتد اين داور سال گذشته هم حداقل دو پنالتي به سود ما نگرفت و به تيم ما آسيب زد.

تيم پرسپوليس ديشب درهفته دهم ليگ برترايران مقابل سپاهان اصفهان با نتيجه دو برصفر مغلوب شد دريك صحنه محسن قهرماني راي به يك پنالتي به نفع سپاهان و اخراج يك بازيكن پرسپوليس در دقيقه سوم داد كه پرسپوليسي ها روي اين صحنه و اين اخراج اعتراض دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)