پرسپولیس نیوز : مدير فوتبال تيم بزرگسالان پرسپوليس، گفت: تغيير سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس بر عهده من است و اگر به اين جمع بندي برسم شايد شيريني را بركنار كنم.

محمد پنجعلي روز سه شنبه افزود: خوشبختانه پرسپوليس وضعيت بسيار خوبي دارد و بايد فردا در آخرين ديدار دوستانه پشت درهاي بسته به مصاف سايپا برويم.
وي ادامه داد: بعد از اين بازي فشارها كم كم كاهش پيدا مي كند تا با آمادگي بيشتري خود را براي حضور در ليگ برتر آماده كنيم.
مديرفوتبال پرسپوليس، گفت:مطمئن باشيد پرسپوليس امسال با درايت علي دايي شرايط بسيار خوبي در ليگ خواهد داشت و روز به روز وضعيت تيم ما بهتر هم خواهد شد.
وي در خصوص اينكه به نظرمي رسد نقش او چندان در پرسپوليس اهميتي ندارد، تصريح كرد: به هيچ عنوان اين حرف را قبول ندارم، مديرعامل پرسپوليس روز گذشته باز هم از من خواست در ليگ روي نيمكت بنشينم اما من نپذيرفتم و خواستم جايي باشم كه بتوانم به تيم كمك كنم.
وي در رابطه با مسئوليت هاي خود درپرسپوليس، اظهار داشت: وظيفه من اشراف روي تمام امور تيم از جمله امور فني، فعاليت هاي سرپرست و كارهاي اجرايي است. به شكلي من رابط بين مديرعامل و بازيكنان هستم.
پنجعلي در رابطه با اينكه آيا احتمال تغيير شيريني وجود دارد، گفت: اين اجازه را دارم ومي توانم خودم هم روي نيمكت بنشينم.درچارت فعلي تيم پرسپوليس سرپرست معنايي ندارد، اما من ترجيح دادم فعلا فردي به عنوان سرپرست تيم باشد.
وي تاكيدكرد: هنوز حضور شيريني به عنوان سرپرست در پرسپوليس قطعي نيست و حتي احتمال تغيير او وجود دارد. مطمئن باشيد اگر به جمع بندي لازم براي تغيير سرپرست برسيم اين كار هم خواهيم كرد.
پنجعلي در رابطه با تمديد قرارداد شيريني با پرسپوليس به عنوان سرپرست اظهاربي اطلاعي كرد.
وي درادامه خاطرنشان كرد: از عملكرد دايي راضي هستم از زماني كه به تيم اضافه شده تفكر حرفه اي خود را نيزبه پرسپوليس تزريق كرده است و خوشبختانه كادرفني او هم اين تفكر را دارند.
مديرتيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اينكه آيا خبرهايي مبني بر احتمال تغيير مديريتي به پرسپوليس لطمه نزده است؟، گفت: حاشيه هايي كه در رابطه با تغيير مديرعامل پرسپوليس مطرح شده به تيم لطمه زد وخود من هم ديگر دلم نمي خواست به كارم در پرسپوليس ادامه دهم اما به خاطر پرسپوليس اين كار را نكردم.
وي در خصوص انتقاد بازيكنان سابق و طلبكار پرسپوليس از پاسخگو نبودن سعيد شيريني، اظهار داشت: معتقدم بايد شفافيت و صداقت در تيم باشد. مطمئن باشيد اگر صداقت باشد مديريت بهتري در تيم اعمال مي كنيم و همچنين بازيكنان نيز روي حرف هاي ما حساب بهتري باز خواهند كرد.
وي تاكيدكرد: ورزشكاران خيلي حساس هستند و دوست دارند حرف راست بشنوند و بعضي اخلاق ها دور از رفتارهاي ورزشي است.
پنجعلي خاطرنشان كرد: پيش از اين با شيريني صحبت كرده ام اما بازهم به او اين نكته را اشاره خواهم كرد كه پاسخ منفي دادن بهتر از جواب ندادن است.
وي درخصوص حاشيه هايي كه پس از جدايي علي كريمي به وجود آمد، گفت: سرمربي تيم حق دارد با هر بازيكني كه بخواهد كار كند.من به علي كريمي ايمان داشته ام و معتقدم او يكي از نوابغ فوتبال آسيا است.
مدير فوتبال پرسپوليس، خاطرنشان كرد: علي كريمي هميشه تفكر حرفه اي دارد و زماني هم كه از تيم جدا شد اعتراضي نداشت. زماني كه با دايي در خصوص او بازي مي كردم متوجه شدم دايي به كريمي علاقه مند است و نگران است بازي به اين بازيكن نرسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)