پرسپولیس نیوز : مدیر تیم پرسپولیس گفت:من خیلی خوشبین هستم با انگیزه ای که در تیم می بینم بتوانیم در 5 بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم و قهرمان شویم.

محمد پنجعلی درباره اعتراضات بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با سپاهان نسبت به تهعدات مالی باشگاه عنوان کرد:پرسپولیس در شرایط خاصی است و بچه ها هم حق دارند که ناراحت باشند.به هر حال آنها بر اساس تهعد باشگاه،تعهداتی برای خود به وجود آورده اند و تحت فشار قرار دارند.با وجود همه مشکلاتی که تیم داشت بازیکنان در مسابقه روز جمعه زحمات زیادی کشیدند و به نظر من این مساله نشان دهنده عرق و تعصب شان به تیم و هواداران است.

وی ادامه داد:من این بحث ها را به هیات مدیره و علی پروین منتقل کردم.پروین هم به شدت به دنبال این است که منابع لازم را تامین کند تا بتواند از مشکلات کم کند.حتی با خود رویانیان هم حرف زدم و او از من خواست به بازیکنان بگویم که نگران نباشند و به پول هایشان می رسند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره اینکه با توجه به مشکلات مالی که در تیم وجود دارد آیا تمرین روز دوشنبه این تیم برگزار خواهد شد یا سرخپوشان تمرین را تحریم می کنند گفت:بله،ما طبق قراری که داریم از روز دوشنبه شروع می کنیم و بحثی برای تحریم وجود نداشته است.

وی افزود:علی پروین هم در تلاش است تا روز دوشنبه بخشی از پول ها را جور کند و به بازیکنان بدهد تا تیم با آرامش کارش را دنبال کند.من خیلی خوشبین هستم با انگیزه ای که در تیم می بینم بتوانیم در 5 بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم و قهرمان شویم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره این شایعه که گفته می شود دوباره بحث جدایی سعید شیرینی از سرخپوشان مطرح شده است گفت:من از این بحث مطلع نیستم.وضعیت شیرینی را هیات مدیره روشن می کند.

پنجعلی درباره وضعیت سید جلال حسینی و سفر او به قطر اظهار داشت:تا جاییکه من می دانم سید جلال با دایی صحبت های خوبی داشت و قرار است در پرسپولیس بماند.بعید هم می دانم او الان در قطر باشد.خودم هم که با او تماس گرفتم تلفنش را پاسخ نداد اما فکر می کنم همین نزدیکی ها باشد.به طور حتم ادامه حضور سید جلال با تعصبی که به تیم دارد کمک زیادی در بازی های حساس آتی به پرسپولیس می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)