پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به محرومیت ۲ بازیکن این تیم از بازی‌های ملی به انتقاد از برخی عوامل فدراسیون فوتبال پرداخت.

محمد پنجعلی در خصوص محرومیت صادقیان و مسلمان به دلیل استعمال دخانیات اظهار داشت: اجازه نمی‌دهند یک دقیقه راحت باشیم و کار خودمان را انجام دهیم!

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تمام این اتفاقات روی جریان خاصی باشد. هر زمان که پرسپولیس به آرامش می‌رسد اینگونه مسائل پیش می‌آید. اگر هم اتفاقی رخ داده باید به باشگاه انتقال داده شود تا خودمان تصمیم‌گیری کنیم، هر چند در مورد تیم ملی فدراسیون تصمیم‌گیرنده است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: الان در شرایطی هستیم که به آرامش احتیاج داریم اما متاسفانه این اتفاقات حول و حوش پرسپولیس رخ می‌دهد. آقای علیپور! عرف و شرع هم می‌گوید که اینگونه مسائل سربسته حل شود نه اینکه با عنوان شدن آن آینده چند بازیکن به خطر بیفتد.

وی افزود: بازهم تاکید می‌کنم اگر ثابت شود چنین اتفاقی رخ داده است نباید آن را در بوق و کرنا کنند. فکر می‌کنم با طرح این مسائل می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند و هدفی پشت این اتفاقات است.

پنجعلی در خصوص بازی روز شنبه پرسپولیس و فولاد خوزستان تصریح کرد:‌ مسلماً بازی سختی پیش رو داریم، چون فولاد یکی از تیم‌های مدعی این فصل است. امیدوارم نمایش خوبی ارائه دهیم البته اگر آرامش تیم ما را به هم نزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)