پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص هم گروه شدن تیم ملی کشورمان باتیم های عمان،هندوستان، ترکمنستان و گوام در دور دوم مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 گفت: تیم ملی ایران در آسانترین گروه قرار گرفت.

محمد پنجعلی با اشاره به بخت خوش تیم ملی در این مرحله ،افزود: گوام که اصلا درنقشه نیست، هند رابه راحتی ازپیش رو برمی داریم و سایر تیم ها درحدی نیستند که ما را به زحمت بیاندازند.

وی افزود: به امید خدا تیم ملی از این گروه به راحتی عبور می کند و به دور بعدی راه پیدا خواهد کرد برهمین اساس نیاز به نگرانی نیست.

پنجعلی در پاسخ به این سووال که وقتی قراراست در آسیا با این تیم ها بازی کنیم ، چه نیازی به جنجال و فرافکنی است گفت: سرمربی تیم ملی باید سرش را پایین بگیرد و کارش را بکند عبورازاین تیم ها کاری ندارد که این همه جنجال برسرآن ایجاد شده است.

وی بااشاره به دیدار تیم ملی ایران برابر عراق درمرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2015و حذف با شکست برابر این تیم اظهارداشت: عراق درحالی ما را شکست داد که دراین کشور لیگی وجود ندارد ما باید به فکر تیم های بزرگترباشیم و بهتر بود این مسایل هنگامی مطرح می شد که ما با تیم های صاحب نام آسیا بازی داشته باشیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی با بیان اینکه ایران پر از استعدادهای شایسته درفوتبال است تصریح کرد: چنانچه قدری امکانات ما افزایش پیدا کند و زیرساخت ها درست شود فوتبالیست های ایرانی در سطح لیگ های اروپایی بازی خواهند کرد.

به گفته وی متاسفانه درحال حاضر زیر ساخت ها مناسب نیست و مدیریت ها درفوتبال ایران ثبات ندارد و این دلایل باعث ضعف فوتبال ایران شده است.

وی درباره برانکو ایووانکوویچ سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: برانکو پیشینه و رزومه خوبی دارد و مربی موفقی است وظیفه ما به عنوان یک پیشکسوت حمایت است و این کار را می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)