پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که ابراهیم‌زاده گزینه خوبی برای سرمربیگری پرسپولیس است اما کار کردن در این تیم با توجه به حواشی موجود کار دشواری است.

محمد پنجعلی در مورد اینکه گفته می‌شود ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شده است گفت: هنوز این مسئله تایید نشده و باید ابتدا در هیات مدیره مطرح شود و اعضای کمیته فنی نظر دهند و بعد خبر نهایی اعلام شود. ایرادی ندارد گزینه‌ای به گزینه‌های موجود اضافه شود، فقط مشکل اینجاست که نباید زمان از دست برود. به هر حال نهایتا هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیرنده است.

وی ادامه داد: مسلما ابراهیم‌زاده می تواند گزینه خوبی باشد. تمام گزینه‌های پرسپولیس از مربیان مطرح ایران هستند. ما هم نظرمان این بود که اگر از «بچه های خودمان» کسی سرمربی نشد سراغ گزینه های دیگر برویم.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا ابراهیم‌زاده می تواند گزینه مناسبی برای هدایت سرخ‌پوشان باشد، اظهار داشت: ابراهیم‌زاده مربی کاردانی است که اعتقاد ویژه‌ای به وی دارم اما مسلما کار در پرسپولیس با بقیه تیم ها فرق دارد. این تیم حواشی زیادی دارد که جمع کردن آنها مشکل است. برای همین است که ما اصرار می کنیم سرمربی پرسپولیس یک نفر از جنس خود باشگاه باشد که حاشیه ها و شرایط را درک کند.

پنجعلی افزود: با این شرایط باز هم مربی‌ای که سال‌ها در این فضا بوده به مشکل برمی خورد. کار کردن در پرسپولیس بسیار سخت و طافت فرسا است.

وی در خصوص اینکه چرا حتما باید سرمربی پرسپولیس،‌ پرسپولیسی باشد عنوان کرد: ما روی این قضیه به این دلیل تاکید زیادی داریم که از طرف پیشکسوتان و کارشناسان تیم فرصت بیشتری پیدا می کند. از بیرون باشگاه پیشکسوتان همگی مدعی حضور در پرسپولیس هستند چون خاک این تیم را خورده اند اما اگر سرمربی خارج از مجموعه پرسپولیس باشد پیشکسوتان هم آنطور که باید و شاید از وی حمایت نمی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)