پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه ابراهیم‌زاده گزینه مدیریت باشگاه است تکذیب شد.

محمد پنجعلی در مورد گزینه‌های نهایی باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری اظهار داشت: ابراهیم زاده و مایلی‌کهن جزو گزینه‌های نهایی هستند در جلسه کمیته فنی هم 5 رای به سود مایلی کهن بود و 5 رای هم به سود ابراهیم‌زاده و یک نفر هم ممتنع رای داد.

وی در مورد اینکه چه کسی باید در این زمینه تصمیم بگیرد، گفت: باید حالا هیئت مدیره و مدیرعامل در این باره تصمیم بگیرند اینکه گفته می‌شود ابراهیم‌زاده گزینه مدیریت است، تکذیب شده است. رویانیان امروز با کمیته فنی جلسه‌ای داشت تا درباره هر دو گزینه صحبت کردیم.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه وی به عنوان سرپرست این تیم پیشنهاد شده، خاطرنشان کرد: به هر حال هر موقع که نیاز به کمک باشد، من انجام خواهم داد بدون سر و صدا و برای حمایت تیم همواره تلاش می‌کنم. هیچ زمانی هم ادعا نکردم که سرمربی تیم شوم و یا علیه سرمربی مصاحبه کنم.

پنجعلی در مورد اینکه بارها جزو گزینه‌ها قرار می‌گیرد، افزود:‌ من هیچ موقع جزو گزینه‌ها نبودم به هر حال تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا به پرسپولیس کمک کنم.

وی در مورد اینکه اتفاقات جلسه کمیته فنی را به گوش مایلی‌کهن رسانده، گفت: من چیزی را انتقال ندادم هم اکنون پیامک‌ها تمام اطلاعات را به افراد می‌دهند. امروز رویانیان با اعضای هیئت مدیره و به اصطلاح کمیته فنی جلسه‌ای برگزار کرد و نظرات را گرفت. ما چون حکمی نداریم باید گفت به اصطلاح کمیته فنی.

وی ادامه داد: هدف ما اول این بود که فردی از درون خودمان برای پرسپولیس انتخاب کنیم اگر نتیجه نگرفتیم گزینه بعدی داخلی و در غیر این صورت یک مربی خارجی بیاوریم. اگر دو گزینه ابراهیم‌زاده و مایلی‌کهن نشد به سراغ سرمربی خارجی می‌رویم.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه معیاری برای انتخاب ابراهیم‌زاده و مایلی‌کهن وجود داشته، گفت: در تیم پرسپولیس همه مسائل فنی نیست بلکه مدیریت هم مهم است. این یک واقعیت است. پرسپولیس پرطرفدارترین باشگاه دنیا در شهرش است. این همه طرفدار باید سرمربی‌ای بیاید که با اوضاع آشنا باشد. در چنین فضایی پس از این موارد مسئله فنی ملاک قرار می‌گیرد.

وی در مورد دیدار ایران و قطر در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی عنوان کرد: واقعیت این است که اگر ما قطر را ببریم اتفاق فوتبالی رقم خورده ما باید فکری به حال اداره فوتبال کنیم. همین الان هم جایگاه ما متزلزل است. تیم‌های زیادی از رقابت‌ها حذف شده‌اند. تیم‌های باشگاهی ما هم به همین گونه است. این موضوع نشاندهنده این است که ما به بیراهه می‌رویم. باید تکلیف فوتبال را مشخص کنیم. برای مربی خارجی خرج کردیم اما هر روز تنزل داشتیم باید تفکر را عوض کرد. بخش خصوصی وارد شود و دولت در کنار آن حمایت کند.

پنجعلی در مورد تخلفات صورت گرفته در مدارس فوتبال تصریح کرد: واقعا مدارس ما بازدهی ندارد. 16 سال در این مدارس حضور داشتم و سر تمرینات خودم می‌رفتم اما در مدارس دیگر اینگونه نیست. به برخی از افراد مجوز داده می‌شود که کاسب هستند من افرادی دیده‌ام که در میدان تره‌بار کار می‌کنند و مدرسه فوتبال هم دارند. باید دقت بیشتری صورت بگیرد که این مجوزها به هر کسی داده نشود.

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسی این مجوزها را صادر می‌کند، گفت: هیئت فوتبال و استان اجازه چنین کاری را می‌دهد و باید دقت بیشتری داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)