پرسپولیس نیوز : محمد پنجعلی می‌گوید اگر حاشیه‌ای پیش نیاید پرسپولیس در هر سه جام مدعی خواهد بود.

سرپرست پرسپولیس درباره عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات و این که با رفتن سید جلال حسینی، خلعتبری و پولادی هواداران این تیم نگران آینده سرخ‌ها هستند، اظهار کرد: فصل گذشته هم این طور عنوان شد که پرسپولیس در نقل و انتقالات خوب کار نکرده اما بازیکنانی مثل عباس‌زاده، صادقیان و عالیشاه به خوبی جواب دادند و در آن شرایط سخت با این بازیکنان جوان نتایج خوبی گرفتیم. امسال هم چند بازیکن جوان جذب ‌کرده‌ایم که چندان شناختی از آنها وجود نداشت.

او ادامه داد: به دنبال سید جلال حسینی بودیم اما او حاضر نشد که به باشگاه بیاید. خود پولادی هم از اروپا پیشنهاد دارد و گفته اگر به خارج نروم برای پرسپولیس بازی می‌کنم. باشگاه تلاش خود را برای حفظ این بازیکنان انجام داد اما برخی از مسائل دست ما نبود.

پنجعلی با اشاره به این که بازیکنان جوان پرسپولیس امسال هم می‌توانند در لیگ پدیده شوند، گفت: این که حسینی و پولادی در تیم نماندند، تقصیر کسی نبود. طبیعی است که دوست داشتیم همه بازیکنان را نگه داریم و دایی هم به این موضوع تاکید داشت. خود من به این تیم کاملا امیدوارم و قول می‌دهم اگر حاشیه‌ای وجود نداشته باشد، در سه جام مدعی هستیم‌.

سرپرست پرسپولیس درباره مذاکره با میشل اومانیا، مدافع تیم ملی کاستاریکا، گفت: مسئولان باشگاه در حال مذاکره با مدیر برنامه‌های این بازیکن هستند. او یک مدافع با تجربه است که در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشته و به دنبال این هستیم که با حضور او خط دفاع را مستحکم کنیم. البته این که ما به دنبال جذب یک مدافع دیگر هستیم به هیچ عنوان به معنی ضعف در دفاع ما نیست، چرا که همین خط دفاعی فصل گذشته رکورد بهترین دفاع تاریخ لیگ را ثبت کرد. اما با توجه به این که باید در سه جام به میدان برویم و احتمال آسیب دیدن بازیکنان وجود دارد، باید نیمکت قوی داشته باشیم تا در طول فصل به ما کمک کند.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این بازیکن یک میلیون دلار به پرسپولیس پیشنهاد داده، گفت: این طور نیست. اتفاقا پیشنهادش خیلی زیاد نبوده و اگر بیاید حتی از برخی بازیکنان ایرانی خودمان هم کمتر پول می‌گیرد.

پنجعلی درباره عکسی که از پیراهن فصل آینده پرسپولیس در مطبوعات منتشر شده گفت: این پیراهن از سوی یک شرکت به باشگاه پیشنهاد شده اما هنوز به تایید مسئولان این تیم نرسیده است. ما از همه درباره پیراهن نظرخواهی می‌کنیم، چرا که از نظر روانی شکل پیراهن خیلی مهم است.

سرپرست پرسپولیس همچنین درباره این که پیراهن شماره "8" به مهدی دغاغله داده شده گفت: این کار دلیل خاصی نداشته و همه حتی خود دغاغله عاشق کریمی هستند. بعضی‌ها به دنبال چنین بحث‌هایی هستند تا از همین حالا تیم را به حاشیه ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)