پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس با اعلام اینکه رحیمی را به عنوان یک فرد ورزشی و فوتبالی دورادور می شناسد، گفت: اولویت هیات مدیره جدید پرسپولیس باید پرداخت قراردادهای فصل قبل و حفظ بازیکنان تیم باشد.

سرپرست تیم پرسپولیس، در خصوص شناخت و انتظاراتی که از هیات مدیره جدید پرسپولیس دارد  گفت: من از اعضای فعلی هیات مدیره پرسپولیس فقط استیلی و زادمهر را می شناسم و از بقیه شناختی ندارم. امیدوارم تیم جدیدی که آمده بتواند پرسپولیس را از شرایط بحرانی که گرفتار آن شده خارج کند.

وی در همین خصوص افزود: در حال حاضر بازیکنان و اعضای کادر فنی بین 30 تا 60 درصد از قراردادهای خود را گرفته اند، بنابراین با توجه به حضور پرسپولیس در رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، اولویت این هیات مدیره جدید باید پرداخت قراردادهای فصل گذشته بازیکنان و حفظ استخوان بندی فعلی تیم باشد چون پرسپولیس با شرایط سختی که فصل گذشته داشت، تیم موفقی بوده است ضمن اینکه برای تقویت تیم نیز نیاز به جذب بازیکنان جدید داریم.

سرپرست پرسپولیس خاطر نشان کرد: دوستان در هیات مدیره پرسپولیس باید بدانند که رقبای ما در لیگ قهرمانان آسیا کاملا حرفه ای هستند اما ما برعکس رقبای خود طی سال های اخیر حرفه ای عمل نکرده ایم.

وی در خصوص مطرح شدن نام علیرضا رحیمی به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: من رحیمی را به عنوان یک فرد ورزشی و فوتبالی از سالیان گذشته و دورادور می‌شناسم.

پنجعلی در پاسخ به این پرسش که چند درصد این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به موفقیتی که دایی در شرایط سخت فصل گذشته به دست آورده، اکثر بازیکنان تیم حفظ خواهند شد در واقع شاید بتوان گفت حدود 80 درصد از استخوان بندی تیم. ضمن اینکه در برخی از پست ها نیاز به تقویت تیم نیز وجود دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)