یاد دهه 70 افتادم

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد این تیم برابر سپاهان آنها را شایسته قهرمانی در جام حذفی دانست.

 

محمد پنجعلی که در پایان دیدار پرسپولیس برابر سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در مجموع بازی خیلی خوبی بود و پرسپولیس با عملکردی که در جریان این دیدار و ضربات پنالتی داشت، مستحق پیروزی در این مسابقه مهم بود.

 

وی اضافه کرد: سرخپوشان کار سختی در اهواز پیش رو دارند اما امیدوارم این تیم گرچه بسیار خسته است، در آن دیدار سخت به پیروزی دست یافته و راهش را برای رسیدن به قهرمانی هموار کند.

مدافع پیشین تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: این پرسپولیس اگر همینگونه بازی کند، شایسته قهرمانی در جام حذفی است و می‌تواند با حضور در لیگ قهرمانان آسیا موجب شادی بیشتر تماشاگرانش شود.

 

 

وی افزود: تشویق‌های تماشاگران من را یاد دهه 70 انداخت که در اکثر بازی‌ها این تعداد تماشاگر به ورزشگاه می‌آمدند و پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

 

پنجعلی در پایان گفت: البته بازی زیر نور در حضور این هواداران جذابیت بیشتری داشت در گذشته بازی‌ها زیر نور برگزار نمی‌شد و 70-80 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمدند گرمای هوا اذیتشان می‌کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)