پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه افت و خیز این تیم در مسابقات لیگ طبیعی است، گفت: بازیکنان پرسپولیس بی غیرت نیستند و وقتی تیم شکست می‌خورد هیچکس بیشتر از آنها ناراحت نیست.

محمد پنجعلی در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: متاسفانه سه امتیاز حساسی را از دست دادیم. البته فکر می‌کنم تازه شروع مسابقات لیگ است و این می‌تواند یک تلنگر خوبی برای جدی گرفتن لیگ باشد.

وی افزود: احساس من این بود که بازیکنان مقابل نفت تهران سنگین بودند. گویا هنوز بدن بازیکنان وِل نکرده و باید یک مقدار به آنها زمان داد. در مجموع بازیکنان پرسپولیس بازی دلچسبی انجام ندادند.

مدیر تیم پرسپولیس با اشاره به افت و خیز این تیم در کسب نتایج لیگ، تاکید کرد: این طبیعی است. همانطور که گفتم ممکن است بدن یکسری از بازیکنان همچنان در شرایط بدنسازی قرار داشته باشد و به همین خاطر آنها سنگین بازی می‌کنند. به هر حال باید به پرسپولیس فرصت بیشتری داد چون قرار نیست در یک لیگ 30 هفته‌ای تمام مسابقات را ببریم.

پنجعلی همچنین درباره شعار تماشاگران پرسپولیس در پایان بازی با نفت که بازیکنان را بی غیرت دانسته بودند، گفت: مردم حق دارند. آنها از تیم توقع برد دارند ولی بازیکنان بی غیرت نیستند. بازیکنان پرسپولیس جایگاه خودشان را می‌دانند وقتی تیم می‌بازد هیچکس از آنها ناراحت‌تر نیست. به نظرم تماشاگران باید صبورتر باشند چون لیگ فراز و نشیب زیادی دارد.

وی درباره تشویق علی کریمی هم یادآور شد: خود کریمی هم دلش نمی‌خواهد با تشویق شدنش تیم مشکل پیدا کند. قطعا با این روند پرسپولیس و در نهایت خود مردم لطمه می‌خورند.

مدیر پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه کریمی همانند دو فصل پیش که علی دایی از سوی تماشاگران تشویق می‌شد، به نماد اعتراض تبدیل شده است، گفت: آن داستان فرق می‌کرد و مربوط به مربیگری بود! در هر حال پرسپولیس بدون مردم هیچ است ولی امیدوارم آنها تا روز آخر لیگ از تیمشان حمایت کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر مقابل نفت تهران قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)