مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هیچ وجه قبول ندارم که برخی از بازیکنان پرسپولیس کم فروشی می کنند چون که آبروی خودشان در خطر می افتد.

 

محمد پنجعلی در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس و حواشی پیرامون این تیم گفت: متاسفانه بازیکنان پرسپولیس مشکل روحی و روانی دارند و بر خلاف نظر برخی از کارشناسان که اعتقاد دارند مشکل اصلی پرسپولیس ضعف بدنی است من بزرگترین مشکل آنها را روحی و روانی می‌دانم و مشکل بدنی قسمتی از مشکلات بازیکنان این تیم است.

 

وی افزود: متاسفانه برخی از تماشاگران کم تحمل شده اند و بعضی از جوانان احساساتی شده و زود جوش می آورند که این موضوع از نظر روحی و روانی تاثیر بدی بر روی عملکرد بازیکنان می گذارد. البته آنها از پرسپولیس برد می خواهند و توقع آنها بجاست اما ما نیز توقع داریم که تا دقیقه 90 از تیم حمایت کنند نه اینکه از دقیقه 40 شروع به شعار دادن علیه تیم بکنند.

 

عضو کمیته فنی پرسپولیس اظهار داشت: برخی از بازیکنان پرسپولیس می توانند به تنهایی یک تیم را هدایت کنند بنابراین من به هیچ وجه قبول ندارم بازیکنان پرسپولیس کم فروشی می کنند چون که با باخت تیم آبروی خودشان نیز به خطر می افتد.

 

وی ادامه داد: اگر دو برد پیاپی بیاوریم قول می دهم که پرسپولیس پتانسیل قهرمان شدن را دارد. نیاز به زمان داریم تا بازیکنان از نظر روحی احیا شوند. متاسفانه مشکلاتی از فصل قبل وجود دارد که به تیم سرایت کرده است.

 

پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: این تیم پرسپولیس هنوز 50 درصد از توان واقعی اش را رو نکرده است و نیاز به زمان دارد اما اگر نتواند نتیجه بگیرد امکان هر اتفاق و هر تغییر و تحولی وجود دارد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)