پرسپولیس نیوز : سرپرست پیشین پرسپولیس می‌گوید داوری ها علیه این تیم است.

پیشکسوت قدیمی باشگاه پرسپولیس به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم پرداخت و از پرسپولیسی‌ها دفاع کرد. محمد پنجعلی در پرسپولیس، پست‌های مختلفی را تجربه کرده است.او بازيكن، كاپيتان، مربي، مدير آكادمي، عضو هيأت مديره، سرپرست تيم و… بوده و عناويني را در ويترين افتخاراتش نگهداري مي‌كند كه آرزوي هر فوتباليستي است از جمله بستن بازوبند كاپيتاني تيم منتخب قاره آسيا در دهه 70 اما پنجعلي در اين روزها كه خيلي‌ها به عملكرد پرسپوليس ايراداتي وارد مي‌كنند، از در دوستي وارد شده و به حمايت از تيم مي‌پردازد.

او در اين مورد گفت: «در شكست پرسپوليس، گرماي هواي اهواز بسيار تأثيرگذار بود. به نظرم بايد به كادر فني فرصت داد تا تركيب ثابت تيمش را بشناسد. چرا كه با توجه به اينكه در ابتداي مسابقات هستيم هنوز تركيب اصلي به ‌دست نيامده است. من كاري به شكست خارج از خانه ندارم اما مي‌گويم ما هم بايد قبول كنيم كه 3 امتياز بازي با پديده را در هفته اول خيلي مفت و راحت از دست داديم چون هر طور شده بايد آنها را مي‌برديم اما بعد از تساوي در آن بازي با يك قرعه بد به اهواز رفتيم آن هم در اين گرماي وحشتناك و مشخص بود كه تيم به مشكل برمي‌خورد.»

پنجعلي وقتي با سؤالي در مورد اشتباهات داوري در ديدارهاي اين فصل پرسپوليس مواجه شد، گفت: «بايد بگويم داوري خوب نبود. منظورم اين نيست كه اشتباهات عمدي داشته اما بايد اعتراف كرد كه در اين سال‌ها اشتباهات داوري هميشه به ضرر ما بوده است.»
او در نهايت گفت: «در اصفهان و مقابل سپاهان بازي واقعاً سختي درپيش داريم اما بازيكنان بايد اين باخت را فراموش كرده و ريكاوري ذهني انجام دهند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)