پرسپولیس نیوز : سرپرست پرسپولیس گفت: پرسپولیس طرفدار دارد و هوادارانش انتظار دارند تیم واقعی را ببینند اما متاسفانه چند سال است که فقط این مسائل را می‌بینند.

محمد پنجعلی در خصوص اینکه مشکلات مربوط به پرسپولیس در زمان گذشته هم رخ داده است،‌ گفت: فوتبال است و این مشکلات رخ می‌دهد. ما معلوم نیست آماتور هستیم یا حرفه‌ای و معلوم نیست فوتبال دست مردم است یا دیگران. پرسپولیس طرفدار دارد و هوادارانش انتظار دارند تیم واقعی را ببینند اما متاسفانه چند سال است که فقط این مسائل را می‌بینند.

وی ادامه داد: سه بازی راحت پیش رو داشتیم و می‌توانستیم با 9 امتیاز در روند تیم تحول ایجاد کنیم. متاسفانه این اجازه به کادر فنی داده نشد.

پنجعلی در مورد اینکه در پرسپولیس خواهد ماند یانه، گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام البته دلم می‌خواهد بمانم اما در این شرایط اصلا.

وی ادامه داد: این اتفاقات در شأن تیم نیست و خیلی قشنگ‌تر می‌شد این کارها را انجام داد. در نهایت اینکه با این وضعیت آینده خوبی برای پرسپولیس نمی‌بینم.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید در حال اشاره کردن به دایی است تا ورزشگاه را ترک کند، گفت: نه چنین چیزی نیست اگر می‌شد این کار را می‌کردم.

وی در پایان در مورد اینکه ایا دایی همچنان سرمربی پرسپولیس است، گفت:‌ ما هم نفهمیدیم چه شد و چیزی نمی‌دانیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)