پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه پیگیر اجرای برنامه‌های کادر فنی است و در موارد نیاز با هماهنگی با آقای دایی، امور جاری به صورت تلفنی انجام می‌شود.

محمد پنجعلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: قبل از اینکه آقای دایی به سفر بروند، هماهنگی‌های لازم انجام شد. در حال حاضر آقای رحیمی بدون وقفه پیگیر تمام امور مربوط به تیم و برنامه‌های کادر فنی است و در موارد مورد نیاز هماهنگی‌ها با سرمربی به صورت تلفنی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: من هم مرتب با مدیریت در تماس هستم و امور اعضای تیم را پیگیری می‌کنیم. مسوولان باشگاه هم در تکاپو هستند تا یک تیم خوب برای فصل آینده بسته شود.

پنجعلی درباره زمان شروع تمرینات هم خاطرنشان کرد: پیش از این، از دهم تا هفدهم خرداد ماه برای شروع تمرینات انتخاب شده بود و احتمال دارد کار را از همان هفدهم خرداد ماه آغاز کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره مطالب منتشر شده در مورد قرارداد اعضای کادر فنی گفت: مسائل مالی اعضای تیم موضوعی است که بین خود آنها و باشگاه جریان دارد. من در جریان نیستم و چنین مساله‌ای را هم پیگیری نکرده و درباره آن صحبت نمی‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)