مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطي كه محمد رويانيان از انجام تغييرات در پرسپوليس صحبت به ميان آورده، ديگر عضو هيات مديره پرسپوليس مي‌گويد جاي چنين بحث‌هايي كميته فني باشگاه است.

 

محمد پنجعلي با بيان اينكه پرسپوليس در برابر مس خوب بازي كرد اما بد باخت اظهار كرد: بازي يك طرفه به سود پرسپوليس بود اما گل بدي خورديم و پس از آن نيز هرچه بازيكنان تلاش كردند، بي‌نتيجه بود.

البته در اين بازي بدون ضعف هم نبوديم اما در مجموع سرتر از حريف بوديم و گلي كه نبايد مي‌خورديم، دريافت كرديم. البته از اين گل‌ها در فصل جديد زياد خورديم و به هيچ وجه هم قابل توجيه نيست.

 

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه اشكال عمده پرسپوليس را در فصل جاري چه چيز مي‌داند خاطرنشان كرد: هيچ تيمي بدون اشكال نمي‌شود و مشكل اصلي ما حاشيه‌هايي بود كه در ابتداي فصل برايمان به وجود آمد. تيم‌هاي بزرگي مثل پرسپوليس و استقلال هميشه در معرض حاشيه هستند. همچنين بايد بگويم گل‌هايي كه در اين فصل خورده‌ايم با هيچ منطق و استدلالي قابل توجيه نيستند و در واقع از تيمي مثل پرسپوليس بعيد بود كه اينچنين گل‌هايي دريافت كند كه اين هم باز به فشار حاكم بر تيم بازمي‌گردد.

 

برخي از كارشناسان فوتبال و پيشكسوتان پرسپوليس معتقدند كه بيشتر بازيكنان اين تيم در حد نام پرسپوليس ظاهر نمي‌شوند. پنجعلي در اين رابطه نيز گفت: اين حرف كاملا درست است. ما بازيكنان خوبي داريم كه در سطح بالاي ليگ برتر بازي مي‌كنند و از كيفيت زيادي برخوردارند. ولي متاسفانه قادر نيستند تمام توانايي‌شان را بروز دهند. يك بخش اين قضيه به همان حاشيه‌ها و فشارهاي رواني بازمي‌گردد چرا كه فرقي نمي‌كند وقتي يك بازيكن فوتبال برابر سيل شعارها و فشارهاي رواني قرار مي‌گيرد، چقدر توانايي دارد. مثلا در همين بازي با مس، از زماني كه بازي مساوي بود، تماشاگران عليه ما شعار مي‌دادند كه باعث شد اين شعارها به نوعي حربه براي تيم‌هاي حريف تبديل شود.

 

عضو هيات مديره باشگاه در ادامه با بيان اينكه بازيكنان پرسپوليس نياز به حمايت بيشتري از سوي هواداران دارند، تصريح كرد: اين فوتبالي كه پرسپوليس در اين فصل بازي كرده است، از اين تيم بعيد بوده و بايد با يك ارزيابي دقيق، از سوي كميته فني و هيات مديره باشگاه، مشكلات فني تيم شناسايي و برطرف شود. در واقع بسيار معقول‌تر است كه بحث درباره ماندن يا رفتن كادر فني در كميته فني باشگاه بررسي شود چرا كه در اين صورت آرامش بيشتري بر تيم حاكم مي‌شود و هواداران نيز تصميم‌هاي كميته فني را بيشتر قبول دارند و به آن احترام مي‌گذارند.

 

پنجعلي در ادامه از برگزاري جلسه هيات مديره باشگاهش در روز دوشنبه خبر داد و افزود: قرار است در اين جلسه با حضور تمامي اعضاي هيات مديره درباره تمام مسائل باشگاه بحث و بررسي انجام شود و گزارش عملكرد‌هاي اقتصادي، فرهنگي و فني باشگاه و تيم ارائه شود.

 

محمد رويانيان صبح يكشنبه در سخناني گفته بود، امكان دارد به زودي تغييراتي در كادر فني پرسپوليس ايجاد شود كه پنجعلي در اين باره نيز بيان كرد: هنوز در اين باره با اعضاي هيات مديره صحبتي نشده است و مسلما اگر قرار بر اين باشد كه تغييري در كادر فني صورت بگيرد، در جلسه‌ي روز دوشنبه هيات مديره مطرح شده و مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

 

وي در پايان با بيان اينكه كميته فني باشگاه پرسپوليس كماكان به قوت خود باقي است، از عضويت علي پروين به عنوان عضو تازه اين كميته خبر داد و گفت كه خودش به همراه محمد زادمهر و بيژن ذوالفقارنسب، اعضاي ديگر كميته فني باشگاه هستند و اين كميته قصد دارد يك يا دو نفر ديگر را به جمع خود اضافه كند.

 

اين در حالي است كه ذوالفقار نسب پيش از اين گفته بود پس از شروع فصل يازدهم ليگ برتر ديگر در جلسات كميته فني پرسپوليس شركت نكرده است و قصد ندارد در جلسات آتي اين كميته نيز نقشي داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)