پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پیشکسوتان این تیم مشکلات گذشته را کنار گذاشته‌اند، گفت: پیشکسوتان آنقدر آماده بودند که بدن همه آنها بعد از دو روز تمرین درد می‌کند!

محمد پنجعلی با اشاره به برگزاری تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی با ستارگان میلان اظهار داشت: فعلا که بدن همه پیشکسوتان اسید لاکتیک جمع کرده و از شدت آمادگی حسابی درد می‌کند! علی پروین می‌خواهد زود ترکیب تیم را بشناسد و برای همین هر روز فوتبال بازی می‌کنیم. البته روز دوشنبه بازیکنان استراحت کردند و از امروز مجددا تمرینات شروع می‌شود.

وی درباره جدیت پروین در برگزاری تمرینات هم خاطرنشان کرد: پروین قبل از هر تمرین یک مقدار برایمان توضیحاتی می‌دهد. دانش فوتبالی پروین از اول هم به روز بود و او نمی‌خواهد هیچ وقت بازنده باشد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین به حضور بازیکنان مختلف در تیم پیشکسوتان اشاره کرد و به شوخی گفت: تیممان خیلی بدترکیب است. تیمی که مرتضی فنونی زاده در آن بازی کند، حسابی بدترکیب می‌شود!

پنجعلی ادامه داد: واقعا یکسری از بازیکنان خیلی وقت بود همدیگر را ندیده بودند. آنها حالا از اینکه چند روزی کنار هم بازی می‌کنند خوشحالند. بخصوص یکسری از بچه‌ها که با همدیگر مشکل داشتند ولی با روحیه ورزشکاری این مشکلات را کنار گذاشته‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه کریم باقری از امروز به تمرین پیشکسوتان اضافه می‌شود، گفت: ممکن است دایی هم برای بازی با میلان در تهران بماند. البته او می‌خواهد تمرکزش را روی بازی با تراکتورسازی بگذارد و باید به او حق داد.

تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس ساعت 15 روز پنجشبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ستارگان میلان می‌رود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)