پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت:برای انتخاب سرمربی دوباره رای گیری می کنیم.

به گزارش خبرگراری پرسپولیس ، محمد پنجعلی درباره اضافه شدن نام علی دایی به عنوان گزینه جدید سرمربیگری پرسپولیس عنوان کرد:من در برنامه ورزش از شبکه دوم سیما حضور داشتم که سردار رویانیان تماس گرفت و گفت که دایی برای حضور در پرسپولیس ابراز تمایل کرده است.من هم همانجا خبر را اعلام کردم.به نظرم در همان حوالی پخش برنامه بود که این اتفاق رخ داد و دقایقی پس از آن هم به اطلاع عموم رسید.

وی درباره شرایط جدید پرسپولیس با ابراز تمایل علی دایی گفت:برای ما روز از نو و روزی از نو شد.قائدتا باید دوباره جلسه برگزار شود و دوباره رای گیری کنیم تا از این سه گزینه یک نفر را انتخاب کنیم.

 

پنجعلی درباره رای خود گفت: رای من که در قوطی است و مخفی است! اجازه بفرمایید در کمیته فنی صحبت کنیم .

 

در ادامه محمد پنجعلی نیز گفت: خوشحالم یک بازیکن بزرگ پرسپولیس به گزینه های اضافه شد و پرسپولیس از بچه های خودش ضرر نمی کند.

 

وی افزود:این اتفاق مبارکی است چون گزینه های ما برای فصل آتی به سه نفر می رسند و می توانیم با بررسی بیشتر انتخاب بهتری را داشته باشیم.  من به مربیان دیگر احترام می گذارم اما کار کردن در پرسپولیس سخت است و تا در این تیم برابر 100 هزار نفر بازی نکرده و جو آن را لمس نکرده باشید نمی توانید حاشیه های آن را بشناسید.

 

پنجعلی درباره اینکه پرسپولیس با دایی موفق می شود یا خیر گفت: به نظر من همه این بچه ها توانایی اش را دارند. خود آقای درخشان مایلی کهن ، دایی بازیکن و کاپیتان تیم ملی بوده اند و می توانند موفق شوند. بازی بارسلونا درس بزرگی برای ما داشت در دو بازی برابر بایرن مونیخ 7 گل خوردند و باختند اما بازی بعدی تمام استادیوم ایستادند و آنها را تشویق کردند. الان شرایطی است که یک تیم نمی تواند بدون باخت قهرمان شود اما قبلا پیش می آمد.

 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفته بود: ما می دانیم هواداران پرسپولیس سختی های زیادی کشیدند و شکست های زیادی تحمل کردند اما از آنها تقاضا می کنیم در لیگ جدید صبر داشته باشند چون کمک مردم خیلی موثر است و باید حمایت کنیم، پرسپولیس بزرگ است اما مدتی است شرایط بدی پیدا کرده، اعتماد کنند و مطمئن باشند این تیم درست می شود و عامل درست شدن و بزرگی این تیم همین هواداران هستند و منتظر هستیم حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)