پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین تیم ملی ایران تاکید کرد که اگر چه تایلند در سطح اول فوتبال آسیا نیست اما برد در خانه این تیم با ۳ گل اختلاف کار دشواری است.

محمد پنجعلی درباره پیروزی 3 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند گفت: برد با 3 گل در زمین حریف کار بسیار دشواری است. تایلند در سطح اول فوتبال آسیا جایگاهی ندارد اما پیروزی با 3 گل نشان‌دهنده این است که فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان لژیونر تیم ملی در این مسابقه عنوان کرد: در همه جای دنیا بازیکنان حرفه‌ای یک کشور خارج از کشورشان بازی می‌کنند حالا ما چرا از این استعدادمان استفاده نکنیم؟ خیلی از کشورها تابعیت بازیکنان را عوض می‌کنند اما برای ما خوشبختانه شرایط اینگونه نیست و همه این بازیکنان ایرانی هستند. استفاده از این بازیکنان می‌تواند به نفع فوتبال ما باشد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص پیروزی کره‌جنوبی مقابل سوئیس تصریح کرد: کره و ژاپن خودشان را از فوتبال آسیا جدا کرده‌اند و اگر در مواقعی به ما می‌بازند اتفاقی است. واقعیت این است که امکانات و تفکر آنها با فوتبال ما فرق می‌کند و فراتر از فوتبال ما است. کره جام‌جهانی را برگزار کرده و به مقام چهارم رسیده است.

پنجعلی ادامه داد: یادم می‌آید 17 سال پیش از برگزاری جام جهانی سال 2002 در بازی‌های آسیایی در کره شرکت کرده بودیم. آنها آن زمان پیراهن‌هایی را به ما دادند که روی آن نوشته بود 2002، ما نمی‌دانستیم این نوشته‌ها تبلیغ چیست اما بعدا فهمیدیم تبلیغ جام جهانی بوده است. اگر گاهی اوقات ما مقابل کره و ژاپن به برتری می‌رسیم فقط و فقط به خاطر خلاقیت بازیکنان خودمان است.

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پیشکسوت این تیم برای بازی مقابل میلان ایتالیا انتخاب شده‌اند یا خیر، تاکید کرد: من هم در این خصوص فقط خبرهایی را شنیده‌ام، ظاهرا قرار است گروهی تشکیل دهیم و آن گروه مسئولیت انتخاب بازیکنان را برعهده بگیرند اما هنوز چیزی به ما نگفته‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)