پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در باره استعفای سعید شیرینی گفت: بهتر است سرپرست پرسپولیس یکی از پیشکسوتان این تیم باشد.

محمد پنجعلی روز چهارشنبه در باره اینکه آیا شیرینی استعفای خود را به او داده است، گفت: تا این لحظه که او نامه استعفای خود را نداده و معمولا رسم است که استعفا را به من بدهد.

وی در خصوص اینکه آیا بهتر نیست یک فرد فوتبالی روی نیمکت تیم بزرگی چون پرسپولیس بنشیند، اظهار داشت: کلا مخالف اشخاص نبوده ام اما فکر می کنم بهتر است از پیشکسوتان پرسپولیس روی نیمکت استفاده شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق پیشکسوت باشگاه پرسپولیس است که روی نیمکت تیم بنشیند و فکر نمی کنم سرپرست تیم کار سختی پیش رو داشته باشد.

وی در باره اینکه آیا گزینه خاصی مدنظر دارد، تصریح کرد: همه پیشکسوتان گزینه من هستند و باید در خصوص این مساله در هیات مدیره بحث و گفت و گو شود. فکر می کنم الان مشکلات تیم ما بسیار بزرگتر از بحث سرپرست تیم است و دلم می خواهد به مسایل بزرگتری بپردازیم.

وی در خصوص احتمال انتخاب علی پروین به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از همه نظر و حتی خارج از بحث ورزش شاگرد علی پروین بوده ام و این احساس قلبی من است.

پنجعلی در خصوص اینکه در دوران بازیگری خود همیشه علی پروین سرمربی آن زمان پرسپولیس از او در مسایل فنی نیز مشورت می گرفته است، گفت: در مسایل فنی در حدی نبودم که

بخواهم به علی پروین کمک کنم اما در حال حاضر باید همه به پروین کمک کنیم چون اداره این باشگاه به تنهایی غیر ممکن است.

وی تاکید کرد: محمد رویانیان بسیار دست تنها بود و این تیم پرحاشیه را نمی توان به تنهایی اداره کرد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در باره اینکه گفته می شود علی دایی تصمیم به استعفا از سرمربیگری تیم پرسپولیس گرفته است، گفت: علی دایی خودش یک پرسپولیسی واقعی است و مطمئن باشید نسبت به این تیم احساس مسوولیت خواهد کرد و تیم را تنها نخواهد گذاشت. تیم ما شانس قهرمانی دارد و مطمئن باشید هنوز هیچ چیز از دست نرفته است.

وی تاکید کرد: بازیکنان همه از شکست بازی روز سه شنبه مقابل

گسترش فولاد تبریز ناراحت هستند و قرار است از این پس در هر بازی سه امتیاز ممکن را کسب کنیم. تیم ما همچنان می تواند قهرمان شود و خوشبختانه بازیکنان ما توانایی بالایی دارند!

پنجعلی خاطرنشان کرد: تیم ما در هفته های اخیر بسیار به حاشیه رفت و متاسفانه نگرانی های من به واقعیت تبدیل شد و این مساله نیز به پرسپولیس ضربه زد.

وی در مورد اعتصاب بازیکنان پیش از شهرآورد و ناراحتی هواداران از این مساله گفت: اعتصابی که قبل از شهرآورد تهران شد، حرکت خوبی نبود و این مساله به ما آن هم پیش از شهرآورد آسیب زد اما خوشبختانه خود بازیکنان خیلی سریع متوجه اشتباه خود شدند و به تمرینات بازگشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)