آرزوي زمين خوردن پرسپوليس را دارند

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: كساني كه مي‌خواهند زمين خوردن پرسپوليس را ببيند مي‌خواهند تيم را به حاشيه بكشانند.

 

محمد پنجعلي با انتقاد شديد از كساني كه زمين خوردن پرسپوليس در مقطع كنوني، آرزوي آنها است، عنوان كرد: مي‌گويند پرسپوليسي‌ هستند و به خاطر پرسپوليس حرف نمي‌زنند اما هر چه مي‌خواهند مي‌گويند. من با كسي تعارف ندارم و اكنون هم در باشگاه پرسپوليس سمتي ندارم اما صراحتا مي‌گويم چون با آمدن كاشاني اين تيم دارد جمع و جور مي‌شود،‌ دارند از تمام توان خود براي حاشيه كشيدن آن استفاده مي‌كنند.
وي تاكيد كرد: اين تيم در حال نتيجه گرفتن است اما اگر نتيجه هم نگيرد باز هم اين رويه برخي آقايان حيرت‌آور است. چرا كه بستن اين تيم از بازيكنان تا كادر فني دست پخت خودشان است.
كاپيتان اسبق پرسپوليس با اشاره به اينكه در ابتداي همين فصل مصاحبه كردم و گفتم اين تيم بد بسته مي‌شود گفت: در همان زمان تاكيد كردم در يارگيري بسيار بد عمل مي‌شود اما مدير وقت باشگاه صراحتا اعلام كرد با نظر خود و دو تن از اعضاي وقت هيات مديره يارگيري مي‌كنند و كارشناسي شده اين كار را انجام مي‌دهند.
پنجعلي افزود: كار كارشناسي شده آقايان را هم ديديم. دو بازيكن برزيلي كه آرزو داشتند با 50 هزار دلار بيايند ايران و در تيم بزرگي مثل پرسپوليس بازي كنند را با صرف هزينه‌اي يك ميليارد و 600 ميليون توماني به تيم آوردند.
پنجعلي با اشاره به صحبت‌هاي رئيس هيات مديره و مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس در برنامه تلويزيوني ورزش از نگاه دو، گفت:‌ آقايان عملكرد خودشان مشخص است آن وقت مي‌آيند آقاي كاشاني را با سابقه روشني كه دارد به دورويي،‌ نفاق و دروغگويي متهم مي‌كنند. در حالي كه دوروها و دروغگوها مشخص‌اند.

وي به آشنايي 30 ساله خود باحبيب كاشاني اشاره كرد و افزود: آشنايي من با آقاي كاشاني به 30 سال پيش در زمين خاكي “جي “‌برمي‌گردد. در طول اين 30 سال زندگي، افكار و عقايد ايشان مشخص است و بعيد است كسي بتواند ادعا كند تغييري در ايشان به وجود آمده است نه در وضع زندگي و مادي‌اش و نه در عملكرد و عقايدش.
كاپيتان اسبق پرسپوليس اظهار داشت: آقاي كاشاني بعد از 6 سال اين تيم را با كمترين هزينه با كسر 6 امتياز قهرمان كرد. بعد از بركنار شدن عجيب و غريب‌اش حتي يك مصاحبه هم نكرد اما حالا آقاياني كه افتضاح‌ترين نتايج بازي‌هاي آسيايي را هم با اين تيم گرفتند و جايگاهشان در ليگ برتر هم واضح است دائم مصاحبه مي‌كنند وحاشيه براي تيم ايجاد مي‌كنند.
پنجعلي تاكيد كرد: اگر اين آقايان اجازه دهند من به موفقيت پرسپوليس در اين فصل ايمان دارم من اين حرف‌ها را به خاطر دوستي ديرينه‌ام با كاشاني مطرح نمي‌كنم به ايشان تهمت‌هاي ناروايي زده شده و وجدانم اجازه نداده سكوت كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)